Start bare revolutionen uden mig!
Fra : Pernille

Dato : 22-03-07 11:07

For sådan ca 17 år siden, så jeg en meget morsom film, på tv, som hed noget
i retning af "Start bare revolutionen uden mig!" Den skulle forestille at
foregå under den franske revulotion. Hovedpersonerne var to forbyttede hold
tvillinger. Det vil sige, den ene tvilling var havnet hos de rigtige
forældre, mens den anden hos et andet forældrepar. Og omvendt...
- Hvis det giver mening... Er der nogen, der ved, om denne film er udgivet
på DVD, eller ved, hvor jeg evt. ellers kan finde den?
På forhånd tak!

Fra : Holst

Dato : 22-03-07 11:19

Pernille wrote:

> [...]
> - Hvis det giver mening... Er der nogen, der ved, om denne film er udgivet
> på DVD, eller ved, hvor jeg evt. ellers kan finde den?

En søgning på IMDb med en direkte oversættelse af titlen bringer en til:

http://www.imdb.com/title/tt0066402/