rippe en CD til MP3
Fra : TT

Dato : 27-03-07 13:11

Hejsa,

Jeg har en CD med en masse forskellige lyde, som jeg gerne vi konvertere
til MP3.
Det kan sikkert godt lade sig gøre, hvis man benytter Itunes, men jeg
vil helst undgå at filerne kommer ind i mit Itunes system.
Kan i anbefale en god ripper der kan klare jobbet, programmet skal helst
være gratis :)

T.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-03-07 13:18

TT <nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
> vil helst undgå at filerne kommer ind i mit Itunes system.
> Kan i anbefale en god ripper der kan klare jobbet, programmet skal helst

hvad er der galt i det .. du kan jo bare hive dem ud af iTunes når de er
rippet ?

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Niels Poulsen

Dato : 27-03-07 13:23

Thomas von Hassel wrote:

> hvad er der galt i det .. du kan jo bare hive dem ud af iTunes når de er
> rippet ?
>
> /thomas

Han er nok gået over Åen efter vand
men du kan jo altid prøve på dette Linke
http://www.versiontracker.com/macosx/audio/rip-burn

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Torben Koch

Dato : 27-03-07 13:26

Jeg vil godt anbefale Max: http://www.macupdate.com/info.php/id/19873/max

--
Venlig Hilsen / Best Regards:
Torben Koch

Fra : TT

Dato : 27-03-07 14:08

Torben Koch wrote:

> Jeg vil godt anbefale Max: http://www.macupdate.com/info.php/id/19873/max
Tusinde tak, det var lige det jeg skulle bruge.

T.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-07 19:55

TT <nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
> vil helst undgå at filerne kommer ind i mit Itunes system.
> Kan i anbefale en god ripper der kan klare jobbet, programmet skal helst

Jeg har købt Music Man.

<http://www.mireth.com/pub/mpme.html>
--
Per Erik Rønne