Trådløst netkort og signalstyrke
Fra : Chr.

Dato : 30-03-07 09:21

Jeg har en Compaq nc6220 notebook med inbygget trådløst netkort.
Grunden stor rejseaktivitet hvor jeg logger på forskellige hotspots,
er signalstyrken meget essentiel for mig..!

Dog har jeg alt for mange gange stå ude på et hotels altan, for at
kunne fremskaffe et brugbart signal, hvilket jo ikke er så bekvemt :)

Er der nogen der ved om det er muligt at købe noget alla en
"forstærkningsantenne", kan anbefale et netkort til en bærbar som har
ekstra god rækkevidde, eller ligende?

Min største prioritet er helt klart blot at kunne forbinde til et
netværk med et par få Mbps!

Nogle gode forslag - ved ikke engang hvad jeg skal bruge som
søgeparametre på google.

Chr.

Fra : Nick

Dato : 30-03-07 10:33

"Chr." skrev i en meddelelse...
> Er der nogen der ved om det er muligt at købe noget alla en
> "forstærkningsantenne", kan anbefale et netkort til en bærbar som har
> ekstra god rækkevidde, eller ligende?

Med den sædvanlige fare for at snævertsynede personer får egoet galt i
halsen, kan jeg give et eksempel fra mit "eget" firma.
Her http://www.danbit.dk/produkter/2104.phtml ser du et produkt du kunne
overveje. Der kan sikkert fåes lignende produkter fra andre firmaer, også
til private.

/Nick
Som skriver som privatperson. Så må jeg ALT

PS: Ingen anprisninger --> ingen reklame. Så slap bare af, diverse
"politimænd".

Fra : ai

Dato : 30-03-07 12:10

[...]

Det er sq bare sørgeligt når en eller anden klemt halvhjerne har
kludder i pandelapperne og brokker sig når nogen prøver at hjælpe
andre.
Danbit er bare kult, jeg ved det.

v/h ai

Fra : Finn 3200