Ipod 6th Generation
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 26-03-07 19:13

Hej,

Jeg leder efter en Ipod som ikke er for dyr ;) og så på ebay at de taler
om de helt nye 6th generation Ipods!!!!

Er der nogle som ved hvad forskellen på 5th og 6th generation er, eller
der er en 6th generation !!

- Rasmus

Fra : Mikkel Westh

Dato : 26-03-07 22:17

Rasmus Hansen skrev:
> [...]
> om de helt nye 6th generation Ipods!!!!
>
> Er der nogle som ved hvad forskellen på 5th og 6th generation er, eller

6. generation er endnu ikke kommet.
Nuværende 5. generation er i stand til at afspille video - videre er de
ikke nået. Der er rygter om widescreen, trådløst internet og
NAND-flashram istedet for harddisk i 6. generation, men intet er
bekræftet på nogen måde.
Hvornår den kommer er ligeledes uvist.

Mangler du en iPod, så køb den. Man får stress og lange løg af at vente.
Og skulle der komme en ny model inden for en overskuelig fremtid, gør
det jo ikke din iPod dårligere.
Men jeg kan dog sagtens følge dig i at ville have nyeste model.

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 27-03-07 06:00

Mikkel Westh skrev:

> [...]
> det jo ikke din iPod dårligere.
> Men jeg kan dog sagtens følge dig i at ville have nyeste model.

Jeg skulle bare høre, da der er en masse fra England som skiver at de
sælger den nye 6th generation. Som lige skulle være kommet der over.

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-03-07 11:25

On 2007-03-27 06:59:51 +0200, Rasmus Hansen <rasmus-h.remove@mail.dk> said:

> Jeg skulle bare høre, da der er en masse fra England som skiver at de
> sælger den nye 6th generation. Som lige skulle være kommet der over.

Det lyder ellers spændende, for 6. generation iPod er foreløbig kun
rygter. Har du nogle links?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 27-03-07 20:48

Henrik Münster skrev:

> Det lyder ellers spændende, for 6. generation iPod er foreløbig kun
> rygter. Har du nogle links?

OK Jeg ved det er Ebay og jeg er også ret sikker på det ikke er 6th
generation Ipod. Men en 5th. Men her er et link

http://cgi.ebay.co.uk/6th-Gen-Apple-IPOD-Video-30GB-Black-or-White-MP3-Player_W0QQitemZ120102406471QQcategoryZ73839QQrdZ1QQcmdZViewItem

- Rasmus