Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvordan tilslutter jeg min vcr til mit Rad~
Fra : Thomas

Dato : 02-07-01 14:25

Hvorfor er det ikke muligt at tilslutte "emne" med scart -> composit kablet
der medfølger og så plugge det ind i video in?

Hvad kræves?

/Thomas

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 02-07-01 19:42

Hejsa!

Hvad er det lige du prøver på? Vil du have videobillede på monitoren?
Tv-in? Det scart der følger med kortet er kun til tv-out - og kan
derfor ikke bruges den anden vej.
Skriv lige et par ord mere - så løser vi dit problem!

Mvh. Henrik

Fra : Thomas

Dato : 03-07-01 00:27

fik kigget lidt rundt på nettet og ja... det er jo klart, at jeg ikke kan få
videobillede med et TV-in scart->composite - så jeg futtede ned i den lokale
hw butik og købte et tv-out-> composite stik .... nu virker dyret!

takker alligevel for ulejligheden Henrik!

Thomas