HP laserjet 3330 mfp
Fra : Jens Harvest

Dato : 22-03-07 01:26

Jeg mangler software til min HP laserjet 3330 mfp. Ikke driveren.
Håber nogen her kan hjælpe mig, da den ikke er tilgængelig på HP´s side.....

Jens Harvest

Besøg vores hjemmeside www.ravnsgaard-rideskole.dk

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 25-03-07 17:29

"Jens Harvest" <jens.harvest@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler software til min HP laserjet 3330 mfp. Ikke driveren.
> Håber nogen her kan hjælpe mig, da den ikke er tilgængelig på HP´s
side.....

Jeg ved ikke om det stadig er sådan, men man kunne engang bestille dem uden
det kostede noget. Grunden er vist nok at scannersoftwaren er licenseret og
ikke bare må ligge til fri download.

Mvh Sophus

Fra : Jens Harvest

Dato : 11-04-07 21:01