Effekt på forsiden
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-03-07 16:22

Måske bliver man hurtig træt af den - og måske er det kun i IE den
virker - men hvordan er det nu man laver en 'åbningseffekt' som den der
er på http://www.andelsbolig-debat.dk/gavlmalerier.htm?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Never criticize another indian until you walk a mile in his moccasins!"

Fra : enkvinde

Dato : 20-03-07 17:07

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh.: Jørgen Grandt
> "Never criticize another indian until you walk a mile in his moccasins!"

Øhh... hvilken effekt ?? Jeg føler mig helt snydt, bruger IE og kan ikke se
den

Hilsen Eva

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-03-07 18:34

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev :

>Øhh... hvilken effekt ?? Jeg føler mig helt snydt, bruger IE og kan ikke se
>den

Du kan ha' slået det fra i dine internetindstillinger eller også
har du ikke klikket på en af thumbnailsene.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 20-03-07 18:48

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kan ha' slået det fra i dine internetindstillinger eller også
> har du ikke klikket på en af thumbnailsene.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 25-03-07 17:38

Ja og endnu flere er trætte af dine infantile indlæg når Kerim har
svaret på noget. Bliv dog voksen.
Bed dine forældre spærre din tilgang til newsgroups indtil du bliver
mindst 15 år. Til den tid burde du være kommet over dette barnlige
stade.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-03-07 19:46

"enkvinde" skrev bl.a.:

> Øhh... hvilken effekt ?? Jeg føler mig helt snydt, bruger IE og kan
> ikke se den

Ja, først efter jeg havde åbnet tråden opdagede jeg, man åbenbart først
skal have været ude af forsiden og inde på den igen, før halløjet
virker.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
Min far og jeg har altid vidst alting. Det jeg ikke vidste, vidste han.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-03-07 18:33

> [...]

>Måske bliver man hurtig træt af den - og måske er det kun i IE den
>virker - men hvordan er det nu man laver en 'åbningseffekt' som den der

Kigger i htmlkoden og finder så
content="revealTrans(Duration=1.0,Transition=14)">
;=)

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 20-03-07 18:48

Fra : Jubii

Dato : 20-03-07 19:15

oz3lx@oz3lx.dk

Rene Rasmussen
Holbækvej 280
4100 Ringsted

Desværre er han pt. indlagt her, da han lider
af mentale forstyrrelser:
http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/Skalkategorier/velkomst

Fra : oz3lx,René

Dato : 21-03-07 13:36

"Jubii" <hostmaster@easywebhost.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Holbækvej 280
> 4100 Ringsted
>
> Desværre er han pt. indlagt her, da han lider

hmm ja og
(kerim ) knud gert ellentoft
smedeparken 44 2. mf.
4180 sorø

og hellere lide af mentale forstyrelser end det du og "kerim" lider af for
så har jeg da ikke noget at være flov over ej heller skamme mig over

--
Mvh. René Rasmussen
Holbækvej 280

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-03-07 19:45

Kerim Ellentoft skrev bl.a.:

> Kigger i htmlkoden og finder [...]

Tak.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Og læg så i øvrigt mærke til at jeg kun udtaler mig