7900 gtx 3dMark 06 score + CSS
Fra : sls\(2770\)

Dato : 19-03-07 23:13

Jeg er begyndt at spille lidt Counter Strike Source, men har problemer med
at FPS efter 5 min. spil falder fra 80 Fps til 10-12 fps?
Jeg har de nyeste Nvidia drivere, men har også prøvet nogle ældre drivere
uden resultat.
Jeg har også prøvet at slette CSS og installere det igen.

Hvad kan problemet være????

Her er min score fra 3DMark06

3DMark Score5738 3DMarks
SM 2.0 Score2370 Marks
SM 3.0 Score2453 Marks
CPU Score1803 Marks

Jeg syntes at min score på SM 2.0 og 3.0 er ret lave i forhold til andres
resultater?

Mit system:
AMD 4800+, 2GB Ram, 7900GTX/512mb, Windows XP
Intet er overclocket.

Jeg har for nylig skiftet køler på 7900gtx med en Zalman VF900cu, og temp
faldt fra 53 til 48 grader på kortet. Men kan det være rammene på kortet der
bliver for varme?

--
// Sid

Fjern FJERN ved @