Tele2-Freeway. Kan det anbefales hvis man ~
Fra : Preben Q

Dato : 19-03-07 20:02

Jeg har lovet en god bekendt -ældre dame som kun nødtvungen vil prøve internet- at finde
frem til en god og billig og problemfri udbyder.

IP-telefoni tør jeg ikke anbefale, da jeg ved at hun ville blive stærk skuffet hvis
lydkvaliteten drillede bare engang imellem .

Tele2-freeway kan fås på adressen. Det er en pakke med fastnet + 256Kinternet for 178kr
mdl (+16 hvis man skal have nummervisning samt mulighed for viderestilling).

Pt. er hendes telefon også på tele2. Så mon ikke det er en oplagt løsning?

Fra : MJU

Dato : 30-03-07 10:09

"Preben Q" <nospam@se.kd> skrev i en meddelelse
> [...]
> mulighed for viderestilling).
>
> Pt. er hendes telefon også på tele2. Så mon ikke det er en oplagt løsning?

Jeg vil ikke anbefale dem. Vi har bestilt freeway ved dem. Og det skulle
have virket fra igår. MEN nej det virker ikke.
Så med sådan en start, så vil jeg aldrig anbefale dem.

/Michal

Fra : Ivan Olsen

Dato : 30-03-07 11:20

MJU skrev:
> [...]
> have virket fra igår. MEN nej det virker ikke.
> Så med sådan en start, så vil jeg aldrig anbefale dem.

Skrot dem, jeg har kørt med tele 2, i guder, aldrig har jeg haft så
megen bøvl og ballade, opsage mit abonn. for 6 mdr. siden, og har aldrig
hørt fra dem ang. de penge jeg har tilgode hos dem, trods utallige
henvendelser.
et. eks. de lukkede min forbindelse trods jeg aldrig havde opsagt den,
det påstod de selvfølgelig, det tog dem så næsten 1.5 mdr. at få
forbindelsen op igen, men med forkert hastighed, det tog så yderlige 1.5
mdr. at få rettet, og så lukkede de den igen, da var "opsigelsen" kommet
et skridt videre i deres system.
hver gang jeg ringede til deres support, ville de skrive en sag, og hver
gang opdagede jeg at det gjorde de bare ikke, skulle ringe mindst 8 dage
i træk for at tjekke, før at det blev gjordt.
det var dråben, og skiftede til tdc, og nu ringer det hele.
tele 2 er det værste selskab du kan vælge... tro mig, jeg er aldrig i
mit liv blevet behandlet så uprof. og dårligt, og man burde gøre alt i
verden for at lukke dem ned.
bare for at få min forbindelse da jeg havde bestilt hos dem, tog det
extra 3 mdr. at få oprettet den udover den dato det var lovet.
Ivan !