Sony Ericsson K610 - lås
Fra : Peter Kjær

Dato : 12-03-07 20:07

Hejsa,

Kan det virkelig passe at man ikke kan låse telefonen for at forhindre evt.
misbrug hvis man lige efterlader den et øje blik, udover naturligvis at
slukke den.

Ville være fedt med en funktion der automatisk låste telefonen efter x antal
minutter for så at prompte for kode hvis men ville bruge den.

--
/Peter

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-03-07 21:08

"Peter Kjær" <peternFJERNES@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Kan det virkelig passe at man ikke kan låse telefonen for at forhindre
> evt. misbrug hvis man lige efterlader den et øje blik, udover naturligvis
> at

a.. Find Telefonbeskyttelse, og tryk på Navigationstasten.
b.. Find Skift kode, og tryk på Navigationstasten.
c.. Indtast den nuværende telefonlåsekode (standard er 0000), og tryk på
Navigationstasten.
d.. Indtast den nye telefonlåsekode, og tryk på Navigationstasten.
e.. Indtast den nye telefonlåsekode igen, og tryk på Navigationstasten.

Fra : Peter Kjær

Dato : 12-03-07 22:17

> [...]
> d.. Indtast den nye telefonlåsekode, og tryk på Navigationstasten.
> e.. Indtast den nye telefonlåsekode igen, og tryk på Navigationstasten.

Jeps, så langt er jeg med, men det gør jo bare at når man tænder telefonen
bliver man bedt om koden...efter man også har indtastet pin koden...ikke
lige det jeg søger

Det jeg gerne vil opnå er at når man trygger "*" + "lås op" bliver man
promtet for koden, kan det lade sig gøre?

/Peter