Hvilken nokia
Fra : bent

Dato : 11-03-07 02:19

Hej
Er der en kode man kan tarste ind i en nokia telefon og den så fortælde
hvliken nokia det er

Hilsen Bent

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-03-07 06:27

Nej.

Fra : Lars C

Dato : 11-03-07 12:11

Anders (6400) skrev:

>Nej.

Endnu engang snakker Anders, Andseman, Nørrebronx m.m mod bedre
vidende

--
Lars C

Fra : bent

Dato : 11-03-07 15:59

ja båge og
når jeg prøve på min nokia 5140
så skrive den ikke at den er en 5140

Det er nemlig fordi en jeg kende få mine sms i en mapper for uønsker
sms, så er eg jo nød til at vide nr den nokia hun er for at finde en
brugsanvising så kan jeg nok hjælp hende over telefon

Fra : H.H.

Dato : 11-03-07 09:58

"bent" skrev :
> Hej
> Er der en kode man kan tarste ind i en nokia telefon og den så fortælde
> hvliken nokia det er
>
> Hilsen Bent

Ja, du taster : *#0000#

/Henrik

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 11-03-07 20:40

bent <bhp@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej
>Er der en kode man kan tarste ind i en nokia telefon og den så fortælde
>hvliken nokia det er

Står modelnummeret ikke på mærkaten under batteriet?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>