Nokia 5140i der opfører sig mærkværdigt
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 21:31

Hejsa,

Jeg har en Nokia 5140i, der ind imellem "slår" ringetonen fra af sig selv,
og blot kommer med et simpelt bib når der så er opkald.
Jeg kan så gå ind og sætte den på profilen "normal" igen (selvom den i
princippet er der i forvejen) så ringer den normalt een gang - derefter
samme problem.

Og nej!! jeg kommer ikke til at stille den på lydløs eller diskret ved et
tilfælde... Telefonen spøger altså

Nogen der har et bud?

Vh. Per

Fra : Snuden

Dato : 08-03-07 21:51

"Per" <perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme problem.
>
> Og nej!! jeg kommer ikke til at stille den på lydløs eller diskret ved et

Det lyder somom, det er en atmosfærisk forstyrrelse af elektronerne

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 21:54

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per" <perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder somom, det er en atmosfærisk forstyrrelse af elektronerne

Hehehe... Ja, det er da det der er galt Havde jeg ikke tænkt på, men
efter jeg har rettet elektronerne ud, virker den stadig ikke :o/

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-03-07 10:18

Per skrev:
> Nogen der har et bud?

Er der ikke noget med den model har nogle tidsstyrende profiler - altså
den fx skifter til lydløs i et bestemt tidsrum hvis man vel at mærke har
programmeret den til det

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 20:39

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget med den model har nogle tidsstyrende profiler - altså
> den fx skifter til lydløs i et bestemt tidsrum hvis man vel at mærke har
> programmeret den til det

Hmm... Det er et godt bud - tak for det - det vil jeg prøve at undersøge, -
jeg har ikke bevidst programmeret den, men ved en fejl?
- Jeg melder tilbage uanset.

Vh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 21:23

> [...]
>

> Hmm... Det er et godt bud - tak for det - det vil jeg prøve at
> undersøge, - jeg har ikke bevidst programmeret den, men ved en fejl?

Har nu tjekket det med timeren på telefonen, og ja, - det er muligt at
indstille den, men kun til at udløbe i en bestemt valgt profil. Desuden
viser den i det tilfælde et timer-ur i displayet... - Det er desværre ikke
der problemet ligger
- Telefonen er sandsynligvis bare almindelig defekt.....
Jeg har desuden prøvet at genetablere fabriksindstilninger - fejlen er der
stadig, og nøjagtig på samme måde.
ØVØVØV!!

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-03-07 21:28

Har du software opdateret den for nyligt ?

Hvis ikke, og den er under 2 år, og du har den orirignale kvittering, så kan
du få den opdateret gratis i den nærmeste Telecare butik.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-07 21:49

> Har du software opdateret den for nyligt ?
>
> Hvis ikke, og den er under 2 år, og du har den orirignale kvittering, så
> kan du få den opdateret gratis i den nærmeste Telecare butik.

Hejsa,

Nej den er ikke opdateret for nyligt... Det må jeg prøve. Ja, den er under 2
år, og kvitt. haves
- Fortsættelse følger
Tak!

Vh. Per

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 13-03-07 20:00

> [...]
> samme problem.
>
> Og nej!! jeg kommer ikke til at stille den på lydløs eller diskret ved et

Her er løsningen, sluk og tænd din telefon, så virker den igen!
Gør dette mindst en gang om ugen og helst hver dag, så slipper du af med
problemet.

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 21:15

> Her er løsningen, sluk og tænd din telefon, så virker den igen!
> Gør dette mindst en gang om ugen og helst hver dag, så slipper du af med
> problemet.

Hejsa,

Ved du hvad.... Jeg har aldrig min telefon slukket - to gange måske på ½
år..
Jeg tror du har sparet mig for en masse bøvl...
TAK!!!! - Det ser ud til at du'

Mange hilsner

Per