Hvilket selskab har nummerserien 6187xxxx ~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 08:47

Hej NG

Nogen som kan løfte sløret for hvilket teleselskab som står bag ovenstående
nummerserie ?

Jeg har et telefonnr. som jeg ønsker oplyst indehaveren af i maj måned 2006,
når det er hemmeligt nr. hvilke muligheder har jeg så ? ( vedkommende
skylder mig ca. 30K og min advokat kan ikke umiddelbart hjælpe! ).

På forhånd tak

Michael

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-03-07 09:51

Selvom det bliver opklaret, hvilket selskab han hører til under, er det ikke
sikkert du kommer meget videre af den grund.

Har du flere informationer på ham ?
Eks. et navn.

Det kan være han bruger taletidskort, og de står normalt ikke oplyst nogen
steder.

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:gQuGh.5$y34.3@news.get2net.dk...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 10:06

"Anders (6400)" <spamfighter@sucks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eks. et navn.
>
> Det kan være han bruger taletidskort, og de står normalt ikke oplyst nogen

Det er desværre et taletidskort, men kender ikke helt vilkårene for at købe
og bruge et sådan.

Manden hedder Peter Christiansen og har tilknytning til Vejle området.

Mvh
Michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 10:09

> [...]
> købe og bruge et sådan.
>
> Manden hedder Peter Christiansen og har tilknytning til Vejle området.

Der er jo desværre flere af disse "Peter Christiansen" i Vejleområdet, men
giver gerne 500,- kr. i dusør til den som kan udpege den rigtige.

Det fulde telefonnr. er 61 87 66 51

Mvh
Michael

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-03-07 11:04

Ifølge Eniro er der 3 i Vejle

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:n0wGh.9$u%4.5@news.get2net.dk...

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-03-07 11:06

Sorry der er kun 2 !

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 11:51

> Sorry der er kun 2 !

Nu behøves det jo ikke lige være 7100 Vejle, men også omkringliggende
områder. Ligeledes er det jo ikke sikkert han overhovedet findes i
offentlige telefonbøger, hvilket jo kunne tyde på han ikke gør når han
gemmer sig bag et taletidskort.

Jeg har naturligvis brug for at få udpeget lige præcis den rigtige.

Mvh
Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-03-07 11:38

Michael Rasmussen skrev den 04-03-2007 10:08:
> [...]

Stortset alle kiosker, tankstationer, supermarkeder mv. har såkaldte
startpakker, hvor i der ligger et simkort og nogen forudbetalte
forbrugsmuligheder (taletid og SMS).

Det er stort set umuligt at finde en person på baggrund af et taletidskort.
Hvis man partout skal finde vedkommende, så kan du via personens
udgående opkaldsliste finde den personkreds, som han kontakter og ad den
vej finde ud af hvad alle de mennesker har til fælles.

En sådan opkaldsliste kommer du ALDRIG i nærheden af!

> Der er jo desværre flere af disse "Peter Christiansen" i Vejleområdet, men
> giver gerne 500,- kr. i dusør til den som kan udpege den rigtige.

hehehe, for at du får 30.000 så vil du kun slippe 500 kroner i
findeløn. hmmmmm

> Det fulde telefonnr. er 61 87 66 51

Det er et nummer under Tele2.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 11:57

> hehehe, for at du får 30.000 så vil du kun slippe 500 kroner i
> findeløn. hmmmmm

Det er selvfølgelig et synspunkt.

Men nu er de 29.500 kr. jo ikke ren fortjeneste. De første ca. 20.000,- er
direkte omkostninger, så kommer advokaten oveni ( med mindre han dømmes til
at betale og kan det! )
Og er der en som kan udpege ham og vil hjælpe mig, kræver det vist ikke
meget arbejdsindsats for tjene de 500,- kr.

Mvh
Michael

Fra : Max

Dato : 04-03-07 12:02

Hej Michael

> Og er der en som kan udpege ham og vil hjælpe mig, kræver det vist

Jeg er nysgerrig, hvordan kommer man til at have 30.000 kr. tilgode
hos en person om hvem man kun kender et telefonnummer ?

--
Mvh Max

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-03-07 12:17

> [...]
>
> Jeg er nysgerrig, hvordan kommer man til at have 30.000 kr. tilgode
> hos en person om hvem man kun kender et telefonnummer ?

Det er en meget lang og speget sag, men jeg skal prøve at beskrive den her i
den korte version.

Peter Christiansen (PC) kontakter vores firma på vegne af Firma A og beder
os udføre et stykke arbejde på en ejendom. Da vi har udført arbejdet beder
han os sende regningen til Firma B. Efterfølgende vise det sig, at personen
bag firma B skylder så mange penge væk, at det er umuligt at få pengene
herfra. Vi sender så regningen til Firma A, som ( i følge eget udsagn)
meddeler os at man ikke har nogen person ansat med navnet PC og de har i
øvrigt betalt pengene for arbejdet til Firma B (dette er ikke dokumenteret)
Firma B har aldrig (i følge eget udsagn) haft en PC ansat og kender kun
denne person sporatisk.

PC er således ham som kan afklare hvilket af de 2 firmaer ( forhåbentlig A )
som vi skal kræve pengene hos og ellers må han jo hefte personligt.

Mvh
Michael

Fra : Max

Dato : 05-03-07 20:45

Hej Michael

> PC er således ham som kan afklare hvilket af de 2 firmaer (
> forhåbentlig A ) som vi skal kræve pengene hos og ellers må han jo
> hefte personligt.

Surt show, men det ligner en sag I kun kan lære af, jeg syntes
ikke at det ligner at der er penge til jer nogen steder.

--
Mvh Max

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-03-07 12:19

Hvad har du solgt til 30K ?

"Michael Rasmuen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4CxGh.25$6e6.17@news.get2net.dk...

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 04-03-07 15:37

En tjenestydelse af en eller anden art + advokatomk.
Så vidt jeg kan læse mig frem til.

Hilsen Karsten