Samsung verdens DÅRLIGSTE mobiltelefon...
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 21:39

Hi

Jeg er den ulykkelige ejer af en E720, jeg bor på landet og den virker
ikke en skid her ud. For at jeg kan bruge GSM her ud er jeg nød til at
bruge min gamle Nokia 3310... Pinligt........!!!!!!!!!!
Så aldrig en Samsung den er døv som en dørstolpe..
I øvrigt har min datter en D500 og den er endnu være.

Fra : Christian F

Dato : 03-03-07 16:40

""(¯`'·.¸Christian¸.·'´¯)"" <sorry@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så aldrig en Samsung den er døv som en dørstolpe..
> I øvrigt har min datter en D500 og den er endnu være.

Så køb dog en ny og kom videre i livet.....
Dårlige erfaringer kan man få med alle mærker.... Kunne tyde på at den er
gået i stykker - og det sker af og til med mobiltelefoner

Har selv haft en Samsung D600 som virkede uden problemer....

Fra : Janner

Dato : 04-03-07 14:24

> [...]
> Så aldrig en Samsung den er døv som en dørstolpe..
> I øvrigt har min datter en D500 og den er endnu være.

Jeg har haft en D500 som i de 8 måneder jeg havde den ´var den bedste
telefon eg til dato havde haft ......... Byttede den til en Se 810 hvlket
jeg har fortrudt