Verdens bedste TLF
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 13:37

Ja det var jo min Nokia 6310 I , men nu er den DØD og jeg skal ud og have
en ny

Men hvilken er verdens bedste nu , alt det mp3 osv er jeg lige glad med ,
foto ok
--
PE

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-02-07 16:34

Den bedste telefon er ikke lavet endnu.
Om det nogenside skulle komme, må guderne vide....

Fra : Peter SD.

Dato : 28-02-07 17:05

Hej.

> Den bedste telefon er ikke lavet endnu.
> Om det nogenside skulle komme, må guderne vide....

Der er hele tiden en der vil være "verdens bedste", så det er noget
sludder.....
- som altid Anders.....*LOL*
Det er precis som at sige at der ikke er en der er verdens bedste 10.000
meter løber, fordi der en dag kan komme en der er bedre......

At det så også er ret forskelligt hvad du, jeg eller PE, mener er verdens
bedste, det er der vist heller ingen tvivl om.......

Et reelt spørgsmål til PE må være:
Hvad skal PE bruge telefonen til ??
Til arbejde, er du så håndværker eller kontornusser eller noget helt tredje,
eller hvad ??
Til fritid, er det aktiv fritid, eller syklubben, eller spejderleder, eller
hvad ??
- ud fra det svar vil det være muligt at komme nærmere et godt bud på hvad
der er verdens bedste telefon......

Men uanset hvad så er det garanteret IKKE en Nokia.....

--
Peter

Fra : Nicolai L

Dato : 28-02-07 18:17

" Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At det så også er ret forskelligt hvad du, jeg eller PE, mener er verdens
> bedste, det er der vist heller ingen tvivl om.......

Det er også mine tanker, jeg gad bare ikke bruge tid på at forsøge at
forklare And'en noget. Der er simpelthen for lidt hjerne, at snakke til.

Nicolai

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-02-07 18:33

Der er åbentbart stadigvæk tosser herinde, der ikke kan tage en smule
humor.....

ærgeligt for dem'

Fra : Peter SD.

Dato : 28-02-07 21:30

Hej.

og jeg gentager.......

> Der er åbentbart stadigvæk tosser herinde

*LOL*

--
Peter

Fra : Nicolai L

Dato : 01-03-07 00:16

"Anders (6400)" <spamfighter@sucks.dk> skrev i en meddelelse

> Der er åbentbart stadigvæk tosser herinde, der ikke kan tage en smule
> humor.....

Jeg er lidt i tvivl om din opfattelse, men der var ingen humor i det du
skrev. Det er selvfølgelig for meget at forlange af dig, men humor følges
altid op af en smiley, medmindre teksten er tydelig ironisk. Og med alt det
pladder du normalt skriver, er der ikke noget i dine indlæg som er tydelige.
Du kan ikke engang finde ud af, at følge retningslinjerne for et indlæg, men
det er vel også for meget at forlange af en person, som ikke engang er
stueren endnu.

> ærgeligt for dem'

Ja, syndt for dem. Men det er nu mere syndt for de mennesker som er tvunget
til, at have daglig tilsyn med dig.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-03-07 05:38

Nicolai L wrote:

> Det er selvfølgelig for meget at forlange af dig, men humor
> følges altid op af en smiley,

Godt du sagde det. Nu har jeg gået hele mit liv uden at vide hvornår jeg
skulle grine. Men det er altså smileyerne det handler om. Tak.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Nicolai L

Dato : 01-03-07 20:20

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt du sagde det. Nu har jeg gået hele mit liv uden at vide hvornår jeg
> skulle grine. Men det er altså smileyerne det handler om. Tak.

Det er muligt, at du skal have det skåret ud i pap, men indlægget går på, at
det er tilfæædet når det drejer sig om et sådant medie her. Du behøver
selvfølgelig ikke vente på smileyen når du er sammen med din ven. Så put du
dig bare under dynen og fafl lidt videre. Men nu har jeg forhåbentlig
forklaret dig det, som du ikke selv kunne tænke dig til.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-03-07 07:06

SKOVL

Fra : find clausen

Dato : 01-03-07 18:58

On Thu, 1 Mar 2007 07:06:23 +0100, "Anders \(6400\)"
<spamfighter@sucks.dk> wrote:

> SKOVL

FOTOGRAF !

Fra : John

Dato : 01-03-07 16:14

PE skrev:
> [...]
> en ny
>
> Men hvilken er verdens bedste nu , alt det mp3 osv er jeg lige glad med ,

Mit bud ville være Nokia 6233. Den synes jeg er ret vellykket, stabil og
robust - og uden alt for meget gejl.

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 16:32

Hej John

Så var der 1 der forstod mit spørgsmål Tak

Den vil jeg da lige ned og se på ;)

Andre der har nogen fornuftigt bud

--
PE
www.kvikteam.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 17:05

"PE" <mail ( A ) Kvikkerten . dk> wrote in message
> Hej John
>
> Så var der 1 der forstod mit spørgsmål Tak

> [...]

SE k800i har også fået god kritik

//kim

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 17:25

Tak Kim

Igen et hurtigt godt svar , man kan bruge til noget :)

Hmmm kan man så finde ud af de nye menuer , hvis man skifter mærke , man
bliver vel vane menneske efter 10 år med Nokia

--
PE

Fra : John

Dato : 01-03-07 18:10

PE skrev:
> Tak Kim
>
> Igen et hurtigt godt svar , man kan bruge til noget :)
>
> Hmmm kan man så finde ud af de nye menuer , hvis man skifter mærke , man
> bliver vel vane menneske efter 10 år med Nokia

Det kan man godt. Jeg gik i sin tid selv fra Nokia til S/E. Det største
problem for mit vedkommende var, at ikke alle tegnene, når man skulle
skrive SMS'er, ikke var tilknyttet de samme taster. Men efter en uges
tid var det ikke længere et problem.

K800 er iøvrigt også et godt bud.

Mvh

John

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-03-07 17:25

Hold dig fra 6233'eren, den sluger oceaner af strrøm...

Køb hellere noget SE i stedet for. evt. en W810i el. W850i.

Fra : John

Dato : 01-03-07 18:11

Anders And skrev:
> Hold dig fra 6233'eren, den sluger oceaner af strrøm...

Vås.
Men 3G bruger mere strøm.

Mvh

John

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-03-07 21:04

6233 kan godt købes uden 3G

Fra : John

Dato : 01-03-07 21:14

Anders (6400) skrev:
> 6233 kan godt købes uden 3G

Har jeg påstået den ikke kan det?

Fra : Nicolai L

Dato : 01-03-07 22:45

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har jeg påstået den ikke kan det?

Hehe, det er heller ikke nødvendigt. A. And både læser og skriver som vinden
blæser.

Nicolai

Fra : John

Dato : 02-03-07 12:06

Nicolai L skrev:

> Hehe, det er heller ikke nødvendigt. A. And både læser og skriver som vinden
> blæser.

Åh jo. Man spørger i vest og Anders svarer i øst.
Man svarer i syd, men Anders svarer i nord :)

Mvh

John

Fra : Lars C

Dato : 02-03-07 12:51

John skrev:

>Åh jo. Man spørger i vest og Anders svarer i øst.
>Man svarer i syd, men Anders svarer i nord :)

Er løsningen så ikke, at gøre det modsatte af hvad Anders påstår man
skal gøre?

--
Lars C

Fra : Nicolai L

Dato : 02-03-07 13:43

"Lars C" <lars@c.invalid> skrev i en meddelelse

> Er løsningen så ikke, at gøre det modsatte af hvad Anders påstår man
> skal gøre?

Det skulle man tro, men jeg tvivler på at det overhovedet er muligt, at få
noget brugbart ud af Anden.

> --
> Lars C

Nicolai

Fra : Peter SD.

Dato : 02-03-07 16:28

Hej.

> Er løsningen så ikke, at gøre det modsatte af hvad Anders påstår man
> skal gøre?

Jo det kunne man tro men han er desværre tit så skævt på sanheden at 180
grader ikke du´r, så man kinne tro at han lever i et imaginært plan, eller
måske i et NÆSTEN parallelt univers....

--
Peter

Fra : Janus

Dato : 03-03-07 18:42

Kim den 01-03-2007 17:04:

> SE k800i har også fået god kritik
>
> //kim

Men ikke hvis man havde spurgt mig.

Jeg har ejet en i 3 mdr. og er ret skuffet.
Jeg har på nær et par afstikkere til Nokia i 90´erne, altid holdt mig
til Ericsson og senere til SonyEricsson (og det gør jeg stadig) men
netop denne telefon har skuffet mig voldsomt.

Det positive:
Den kan næsten ALT og er lækkert designet og selv om knapperne er små,
fungerer de dog udemærket selv med håndværkerhænder.
Hvad jeg især har glædet mig over:
E-mail funger meget fint
AD2P (stereostream) fungerer fint
Billedkvalitet den bedste til dato jeg har oplevet fra en mobiltelefon.
Lyd under samtale er ret god
Batteritid er ok - når man lige husker at slå 3net fra såfremt man ikke
er afhængig af dette.
Mp3 kan bruges allevegne i telefonen

Det negative:
Desværre har den fra starten været sløv i menuerne (selv med de nyeste
opdateringer) Alt for ofte har den hængt fast i menuerne og i forhold
til tidligere SE-telefoner, husker den ikke tastetrykkene man i
desperation foretager - tværtom fryser den bare endnu mere.

Samarbejdet med det unikke stykke software: MyPhoneExplorer kan godt
drille en del ifht. tidligere SE-modeller
- jeg fik kun i korte perioder tlf og pc til at registrere sms´skrevet
fra pc på begge enheder - ret irriterende!

Joystickket går med garanti i stykker efter kort tids brug - det undrer
mig at SE efter al den kritik startende fra T610 bliver ved med at
genindføre støvsamler-joystickket
-W810 mfl. blev jo ellers forbedret på det punkt.

Hvis du primært skal tage din tlf op af attaché tasken og nænsomt lægger
den på dit blankpolerede direktionsbord er den sikkert fin fin men skal
den primært ligge i lommen og rages frem i tide og utide med hård hånd i
underlige kropslige situationer virker den svag og sårbar.

Bluetooth er den ikke stærk i - både jabra, SE´s egne headset smider den
forbindelsen til - alt for let
Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har skullet 'gen-parre' mine
enheder for at de virkede.

Kameradæksel bliver alt for let trukket fra linsen af 'lommebrug'.

Ofte fryser den 'uden grund' og skal genstartes.

Her på det sidste begyndte den på ikke at kunne gi lys i displayet når
den blev aktiveret fra en tast - altså fra strømspare/standby tilstand

Efter et par genstarter hvor det i et par dage virkede nogenlunde, er
den nu helt død og kan kun gi et hvidt glimt når man tænder/slukker den

Den er nu sendt til reparation og hvis ikke det var fordi jeg havde
givet mange penge for den, ville jeg ønske at jeg aldrig så den igen.

Håber du kan bruge det til noget PE

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 12:31

"Janus" <janus@XYZcontumacious.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er nu sendt til reparation og hvis ikke det var fordi jeg havde givet
> mange penge for den, ville jeg ønske at jeg aldrig så den igen.

Tak for et rigtigt godt svar , meget grundig info om den

Jeg havde nok købt den hvis ikke du havde skrevet om den men nu tør jeg ikke

Til den TLF er jeg nok for voldsom ;)

Der er sku mange modeller at vælge imellem idag , store flotte displayer ,
men meget små taster

Man kan åbenbart ikke kombinere disse ting pga fysiske str.

Måske jeg bare skal købe den N 5140 og så smide den i søen når der kommer en
model jeg kan lide ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Henrik

Dato : 02-03-07 16:42

On 2007-02-28 13:37:00 +0100, "PE" <mail ( A ) Kvikkerten . dk> said:

> Ja det var jo min Nokia 6310 I , men nu er den DØD og jeg skal ud og
> have en ny
>
> Men hvilken er verdens bedste nu , alt det mp3 osv er jeg lige glad med
> , foto ok

Har lige fået en SE K610i, det er en super telefon, kompakt uden at
være for lille og en god skærm.

Henrik