Louise Frewert
Fra : Børge Larsen

Dato : 17-03-07 19:40

Mon ikke den dame skulle gå tilbage til sit tidligere erhverv. Der behøver
hun ikke at bruge hovedet.
Jeg forstår ikke at DF ikke snart smider hende ud.
Hun er simpelthen for dum.

Fra : Konrad

Dato : 17-03-07 19:47

Børge Larsen wrote:
> Mon ikke den dame skulle gå tilbage til sit tidligere erhverv. Der
> behøver hun ikke at bruge hovedet.
> Jeg forstår ikke at DF ikke snart smider hende ud.
> Hun er simpelthen for dum.

Hvad vil du så kalde hendes vælgere?

Fra : @

Dato : 17-03-07 20:49

On Sat, 17 Mar 2007 19:46:55 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Hvad vil du så kalde hendes vælgere?

dem der har så travlt med at pege på andres egenskaber kan nemt blive
mistænkt for at dette blot er et forsøg på at aflede opmærksomheden
fra egen person

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 17-03-07 21:07

@ wrote:

> dem der har så travlt med at pege på andres egenskaber kan nemt blive
> mistænkt for at dette blot er et forsøg på at aflede opmærksomheden
> fra egen person

Ja - har ofte funderet over hvilket mindreværdskompleks der kunne ligge bag
dine udfald imod sagesløse fremmede.

Fra : @

Dato : 17-03-07 21:23

On Sat, 17 Mar 2007 21:06:39 +0100, "Konrad"

hvilke sagesløse folk?

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 17-03-07 21:33

On Sat, 17 Mar 2007 21:06:39 +0100, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Ja - har ofte funderet over hvilket mindreværdskompleks der kunne ligge bag
>dine udfald imod sagesløse fremmede.

og du _vil_ selvfølgelig ikke se forskellen

/Albert Camus/

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-03-07 11:36

On Sat, 17 Mar 2007 21:06:39 +0100, Konrad skrev:

> Ja - har ofte funderet over hvilket mindreværdskompleks der kunne ligge bag
> dine udfald imod sagesløse fremmede.

Jamen, så kan I jo tage hinanden i hånden og bestille en tid
hos den lokale psykolog. Måske ender det i parterapi.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 03:00

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
> [...]

At få et levebrød ud af at undervise i mavedans vidner om kløgt, som
få politikere har. Hun var også en god og vellønnet politiker for K,
før han pga sin skarpe dømmekraft valgte DF.

> Hvad vil du så kalde hendes vælgere?

KLOGERE END GENNEMSNITTET, dybt tænksomme og vise på den fede
uakademiske måde

Få af vælgerne gennemskuer Freverts extreme SimonSpies-intelligens -
de fleste stemmer anti-Islam og motiveres klogt af kun det.

Danmark burde være een valgkreds, og da Islam-spørgsmålet er det klart
vigtigste politiske emne p.t. , så bør vælgere stemme DF uanset, om de
kan gennemskue kandidatens taktik og personlighed og DR-emnets
komplexitet.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-03-07 20:32

Børge Larsen tastede følgende:
> Mon ikke den dame skulle gå tilbage til sit tidligere erhverv. Der behøver
> hun ikke at bruge hovedet.
> Jeg forstår ikke at DF ikke snart smider hende ud.
> Hun er simpelthen for dum.

Hun giver omtale ala Spies'
Kai

Fra : Konrad

Dato : 17-03-07 21:06

Fister Løgsovs wrote:
> Børge Larsen tastede følgende:
>
> Hun giver omtale ala Spies'

Nope. Det er slut nu. Én ting er at udtale sig racistisk på hjemmesider "vi
tænker alle det samme osv"- en anden ting er at fremture med påstande som
kompromitterer partiet i f.eks medieforlig.

Fra : Ingolf

Dato : 17-03-07 21:15

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> wrote in message
> Mon ikke den dame skulle gå tilbage til sit tidligere erhverv. Der behøver
> hun ikke at bruge hovedet.

Det lyder som en god ide. Den eneste gang LF har vist tegn på at bruge (et)
hoved, var da vist i hende tidligere erhverv, og de hoveder ligger jo heller
ikke så langt fra øvrige medlemmer af DF

Fra : Sten Schou

Dato : 18-03-07 00:22

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder som en god ide. Den eneste gang LF har vist tegn på at bruge
> (et) hoved, var da vist i hende tidligere erhverv, og de hoveder ligger jo
> heller ikke så langt fra øvrige medlemmer af DF

Alle dine gamle partifæller, som ikke stemmer på S mere, men som stemmer på
DF i stedet, var de også dumme, da de stemte på S ?
He-he...hvad med din kone, er hun en af dem der vil have den i øret?

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 18-03-07 12:18

On Sun, 18 Mar 2007 00:21:56 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

>Alle dine gamle partifæller, som ikke stemmer på S mere, men som stemmer på
>DF i stedet, var de også dumme, da de stemte på S ?

det var de

men de er heldigvis blevet klogere

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 18-03-07 00:35

> [...]

> hun ikke at bruge hovedet.
> Jeg forstår ikke at DF ikke snart smider hende ud.

Nu er det jo sin sag at smide et medlem ud, der samtidig sidder i
folketinget.

Men naturligvis er det ikke smart at viderebringe rygter offentligt,
uden først at have checket dem af. Lige som det ej heller er smart at
videresende sms-baserede opfordringer, eller bakke sin egen hjemmeside
op i en mobiltelefonsamtale i Londons undergrund, uden at have den foran
sig på skærmen. Som for de fleste andre politikere er der jo
ghost-writer på ... og så /kunne/ det jo tænkes at siden havde været
blevet 'hijacked' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-07 03:38

> [...]
> sig på skærmen. Som for de fleste andre politikere er der jo
> ghost-writer på ... og så /kunne/ det jo tænkes at siden havde været

Frevert er grænsesøgende, eksperimenterende, her som i sagen hvor
webmaster EbbeTAlleruphus tog ansvaret for hende.
Hun er klog på den feminine, fede måde.

At hun viderebringer sande rygter , skønt de ikke kan bevises, er en
højintelligent ,modig og tiltrængt støtte til Brian Mikkelsen.
Privatiser DR.

Spontanitet i politik er charmerende, og Freverts væv i Deadline var
OK.

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-07 07:12

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke den dame skulle gå tilbage til sit tidligere erhverv. Der behøver
> hun ikke at bruge hovedet.
> Jeg forstår ikke at DF ikke snart smider hende ud.
> Hun er simpelthen for dum.

Folketingsgruppen er jo sikker på at få kvaje-morgenbrød konstant. Rygtet
siger bageren har tilbudt hende et abonnementskort for særligt trofaste
kunder. Et andet rygte siger at dansk sprognævn har overvejet at sætte et
billed af hende under omslaget af ordet kvajpande, men der er en hård
diskussion om billedet heller skal sættes ved ordet porno. Man mener nemlig
at skrækken for at finde pornobilleder af hende kan afskrække fra at søge
efter porno.

Man oplevede det samme problem, da man havde et billede af Mogens Glisstrup
ved ordet politik, folk nægtede at opstille, derfor var man nødt til at
flytte billedet til græskar, men efter at græskarret var tæt på at uddø da
alle nægtede at dyrke Mogens'er i baghaven flyttede man ham til paphoved.
Det er derfor så mange i dag forveksler paphoved og afdankede med hinanden.

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-07 08:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message news:45fcd836$0$6754>

Et andet rygte siger at dansk sprognævn har overvejet at sætte et
> billed af hende under omslaget af ordet kvajpande, men der er en
> hård diskussion om billedet heller skal sættes ved ordet porno.

At en flot pige vil vise sit mod ved i sin ungdom at tjene meget på
kort tid, er ikke noget hun bør skamme sig over.
At Frevert siden som dansekunstner og -instruktør ikke har skjult
dette faktum, er også rosværdigt.
At medierne har bragt den gamle nyhed under hendes politiker-karriere
har haft det klare, ufine mål, at mistænkeliggøre DF som
uprofessionelt - "for tabere".
Men har partiet tabt stemmer på, at medierne viste deres sande
hetz-ansigt?

At medierne viste, at de kun er frisindede vedr bøsser har hun næppe
vundet mange stemmer på, men da hun nok bliver i politik i mange
årtier, så tror jeg på sigt at folk vil få respekt for hendes ærlighed
og at stemme-tab vil modsvares af -gevinst.

Fra : Paul Stewart

Dato : 18-03-07 15:14

> [...]
> uddø da alle nægtede at dyrke Mogens'er i baghaven flyttede man ham til
> paphoved. Det er derfor så mange i dag forveksler paphoved og afdankede

Altsammen lige så velfunderede rygter, som dem Louise Frevert satte i søen
og som dem de borgelige rygtesmede udspreder om bl.a. Frank Aaen . .
..