Nyeste forbud: Passiv indånding af gylp-lu~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-07 06:03

Nyeste forbud: Passiv indånding af gylp-lugt.

Livet er en kamp om at gøre naboen misundelig på din lykke,

"There are people who can do all fine and heroic things, but one: keep
from telling their happiness to the unhappy" Mark Twain

og derfor er "bøsse-identitet" en sag om at prale "jeg er ikke ensom,
selvom ingen kvinder gider mig" og mest misundt af alle er
SPÆDBØRNSFORÆLDRE, så de presser citronen og ammer, hvor de kan gøre
de barnløse så ulykkelige som muligt og skifter helst ble på
restaurants-bordet, så det lugtes ved nabobordet.

DERFOR har en ligegyldig hotel-restaurant-brancheforening HORESTA
indført forbud mod amning osv på visse spisesteder.

At overlade til folk selv at tage hensyn til hinanden, er en fremmed
tanke i KLYNK-DANMARK, hvor alle er kværulantforrykte.