Undskyld
Fra : dktekno

Dato : 12-03-07 15:37

Jeg skrev igår aftes et indlæg hvor jeg rettede skød med skarpt imod Kina og
kinesere .

Jeg undskylder, hvis jeg har fornærmet nogen her på forummet af kinesisk
oprindelse. Det var ikke meningen.

Men det kursus jeg var på har gjort mig så oprevet og så hidsig, at jeg
efter nogle dage ikke længere kunne holde vreden i mig. Det måtte ud. Det
var bare et spørgsmål om hvornår.

Jeg håber i har forståelse for det.

Fra : BigBother

Dato : 12-03-07 16:23

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message

> Men det kursus jeg var på har gjort mig så oprevet og så hidsig, at jeg
> efter nogle dage ikke længere kunne holde vreden i mig. Det måtte ud. Det
> var bare et spørgsmål om hvornår.
>
> Jeg håber i har forståelse for det.

Har du prøvet en eller anden form for fysisk aktivitet? En god løbetur
f.eks.?

--
Veritas odium parit

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 13-03-07 09:05

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det kursus jeg var på har gjort mig så oprevet og så hidsig, at jeg
> efter nogle dage ikke længere kunne holde vreden i mig. Det måtte ud. Det

En løbetur eller en cykeltur er en god ide, når arbejdet går en imod. I
forbindelse med min fritidsbeskæftigelse - kortlægning af kamuflerede
fængsler for børn, som er fængslet uden rettergang - bliver jeg let
fustreret over den uretfærdighed, som findes.
(http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm) Så er fysisk
aktivitet en god ting. Men den skal være frivilligt også selv om man måske
har godt af det, ellers er det mishandling. (Se f.eks.
http://www.suws.com/asperger/. Hvem vil have godt af at blive hævet ud af
sengen midt om natten, hvis man er syg?)

Alternativ er en afslapningsøvelse på sin plads. Der findes flere. Her er en
beskrevet, men der er mange at vælge imellem.
http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1923?_ARTIKEL_ID_=1002040614111050&_ARTIKELGRUPPE_ID_=1002031208133114

Kineserne har godt af en gang røg. De ved godt at de har problemer. Sidste
nye tiltag er behandling for internetafhængighed, som er beskrevet her:
http://www.usatoday.com/tech/news/2005-07-01-china-web-addiction_x.htm
Hvem vil ligge krop til denne? Det er ellers lige til at komme i stødet af.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm (hemmelige
fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Poul Nielsen

Dato : 13-03-07 12:22

> [...]
>
> Men det kursus jeg var på har gjort mig så oprevet og så hidsig, at jeg
> efter nogle dage ikke længere kunne holde vreden i mig. Det måtte ud. Det

Joeh vi kan da godt tilgive dig, hvis du tilgengæld køber en stak
kinesisiske forårsruller nu da det er forår.