Kæmpe gylleudslip -
Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:35

ter, du derimod, prøver på, og fejler hvergang, at få det til at se
ud
som
om at det er os, almi
--
Allan Riise
Allan Riise

> Har de aldrig været i forsvaret Hr. Riise ?
> Venlig hilsen Bruun

Ved du hvad, jeg har bare fået så meget nok af dig.
Du *kan* ikke forstå at man kan være kan være uenig om div.
opdragelses metoder, du kører på folk som har et budskab, istedet
for at argumentere imod budskabet, men det der virkelig gør mig
bange det er at du siger at du hver dag arbejder med børn og unge.
Derfor gør jeg det at jeg d.d. gør de off. inst. opmærksom på på
hvordan du specifikt går i legemsdelene på folk du debatterer med,
at du går direkte imod kendt og anerkendt forskning indenfor
områderne, og ikke nok med det,
> Hvilken anderkendt forskning taler du om ?

Når man (jeg) skriver anerkendt, hvad tror du så jeg skriver om?

> Jeg aner det ikke. Derfor jeg spørger dig -
> Og mener, jeg går imod - du har somend fået oplysninger om sekundære
> og primære gevinster. Som du så ikke ønsler at diskutere.
> Det er dit valg.

Mit valg!
Mit valg er at fraskrive dig og dit pludder vrøvl, og
underbælteskrivet pladder.

du truer direkte andre mennesker fordi de har en anden, og ikke så
ortodoks mening som dig.

> Nej. Hvis jeg bliver tiltalt sådan, så svarer jeg.

Der er *ingen* herinde der har bedt om andet end at du argumenterer
og påviser dine påstande, og så snart at andre gør det, så går du
under
bælterstedet og skriver om ståpik og sneglespor i trusserne.
Det siger fuck fandeme meget om dig, normalt så taler og skriver jeg
meget mere polite end nu, men du, du kan fandeme få mit pis i kog, og
du er
meget værre end folk som Bo Warming og Bo M. Mogensen som i det
mindste er
ærlige om deres standpunkter, du derimod, du prøver på at få
almindelige
forældre og andre som jeg der arbejder prof. med børn, til at se ud
som om at
"Du alene har sandheden". Og når du samtidigt forherliger og
forsvarer
folk som
Søren Kam og Bo Warming, og fortæller det er *Os* der er forkert på
den, uden at kunne argumentere, tillagt at du har måtte skifte navn,
er
ikke mere ansat i hverken kommune region eller stat, så burde alle
alarmsignaler
være tændt som de er hos mig.

Dette er ikke nogen trussel, men en ren og skær sandhed, som du må gå
til enhver myndighed med, ser jeg dig inden for 500 meter af mine
børn,
så tæsker jeg dig tilbage til middelalderen.

Du skriver om folks seksuelle præferencer og om andre får ståpik
eller sneglespor i trusserne, uden der har været bare en snært om
voksen seksualitit i trådene, og du gør det hver gang.

> Nej. det passer faktisk ikke. Jeg svarer tilbage på fantasier omkring
> Søren VendteGodt s akupressur. Hvis samtalen skal foregå under
> bæltestedet, så svarer jeg tydeligt.
> Der står ingenting om stå - ting.
> Mere om at polere på sager

Men for Satan, det var *dig* der startede med at gå under
bæltestedet,
læs
tråden, din idiot.

Mit mål inden for det næste halve år, er at sikre at du *aldrig,
*aldrig* kommer i nærheden af børn, og da slet ikkke skulle have en
indvirken på deres opvækst.

> Ok.
> Mangler du et mål i livet ?

Hvis jeg gjorde, så gør jeg det ikke mere, og jeg ved hvor du bor,
din
nar.

Bor Allan Riise i Sønderjylland ?
http://netavisen.newspaq.dk/indland/?aid=210751

Venlig hilsen Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 00:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

Du har det tydeligvis ikke så godt i øjeblikket.

Noget medicin du har glemt at tage?

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-03-07 01:14

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> Du har det tydeligvis ikke så godt i øjeblikket.

Ja, det er tydeligt. Om lidt begynder han at De'se dig og så ved vi, han
rigtigt er presset. Han er allerede begyndt med sine mange, enslydende
indlæg, hvor han tilsyneladende alene henvender sig til sig selv (og måske
til stemmerne inde i hovedet).

> Noget medicin du har glemt at tage?

Enten det, eller også indtager han lidt for meget alkohol om aftenen -
muligvis for at undgå at skulle indtage psykofarmaka. Under alle
omstændigheder står der "stakkel" bøjet i neon over samtlige hans indlæg.

Nu må vi ikke dømme så hårdt. Vi andre ville også være psykisk ude at skide,
hvis hele vort livsgrundlag var smuldret. Jeg mener - manden har tidligere
kunne bilde sig selv ind, at han havde særlige kompetancer indenfor
psykoterapi, pædagogik og den slags varm luft. Nu er han bare en arbejdsløs
usenet-kook med alt for megen fritid, der forsøger et bibeholde den smule
fornuft(*), der stadig er tilbage i hans åbenlyst kaotiske hjerne.

(*) Jeg har hørt, han trods alt kan finde ud af ikke længere at overtræde
lov om ophavsret, når han poster sine mange impulsive usenent-indlæg, så
nogen fornuft må der være i behold.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 01:38

> [...]
> rigtigt er presset. Han er allerede begyndt med sine mange, enslydende
> indlæg, hvor han tilsyneladende alene henvender sig til sig selv (og måske

Det undrer mig at han ikke har postet samme indlæg 6-7 gange (en til hver
stemme?), som han plejer.
Måske skyldes det manglende overskud?

> Enten det, eller også indtager han lidt for meget alkohol om aftenen -
> muligvis for at undgå at skulle indtage psykofarmaka. Under alle
> omstændigheder står der "stakkel" bøjet i neon over samtlige hans indlæg.

Selvmedicinering er ganske normalt blandt psykisk syge og folk med
personlige og sociale problemer.

> [...]
> arbejdsløs usenet-kook med alt for megen fritid, der forsøger et bibeholde
> den smule fornuft(*), der stadig er tilbage i hans åbenlyst kaotiske

Tja, det er nu engang sørgeligt at se et menneske forsøge, at pynte på sig
selv med falske titler for at virke mere autoritær. Det samme så vi hos
Cyril Malka. Det passer jo også fint med hans korstog mod Cyril - takes one
to know one.

Det er endnu mere sørgeligt at se det hele falde fra hinanden for ham.

> (*) Jeg har hørt, han trods alt kan finde ud af ikke længere at overtræde
> lov om ophavsret, når han poster sine mange impulsive usenent-indlæg, så
> nogen fornuft må der være i behold.

Ja, Lisbeth har gjort et godt stykke arbejde der. Man skulle tro hun var
specialpædagog, siden hun kunne få det til at fise ind hos ham.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-03-07 01:59

> Det undrer mig at han ikke har postet samme indlæg 6-7 gange (en til
> hver stemme?), som han plejer.
> Måske skyldes det manglende overskud?

Det skal nok komme. Det skal nok komme

> Selvmedicinering er ganske normalt blandt psykisk syge og folk med
> personlige og sociale problemer.

OK. Jeg troede, de som oftest bare røg hash eller drak sig bevidstløse. Jeg
kan især ane alkohol i hans ubehjælpsomme skriverier, men du har måske andre
idéer til, hvad han selvmedicinerer med?

> Tja, det er nu engang sørgeligt at se et menneske forsøge, at pynte
> på sig selv med falske titler for at virke mere autoritær.

Er det ikke en meget menneskelig reaktion? Nu pynter han sig jo ikke med
noget seriøst, men nøjes med at kalde sig noget, vi alle kan kalde os, og
som kun han selv og de færreste tillægger nogen betydning. Jeg mener -
kalder han sig ikke "psykodynamisk terapeut"? Det er vist da kun typer som
ham og Søren Ventegodt, der tror, nogen falder på halen for det. Det kan
selvfølgelig give adgang til lidt "vaginal akupressur", men så kan der vist
heller ikke koges mere suppe på dén titel.

Jeg har da respekt for, at et menneske i frit fald alligevel formår at
opbygge en illusion af at kunne klare den alligevel. Mange ville bare gå til
grunde i Patruljens situation. Han formår trods alt at give et pip fra sig
på vej ned i det dybe, ensomme mørke, der tydeligvis er ved at lukke sig om
ham.

> Det samme
> så vi hos Cyril Malka. Det passer jo også fint med hans korstog mod
> Cyril - takes one to know one.

Gad vide, om der er tale om samme person? Og så alligevel ikke. Cyril Malka
er dokumenterbart ikke ensom, som Patruljen tydeligvis er. Cyril Malka har
helt enormt meget kvinde omkring sig. Og hun er virkelig, for jeg har selv
set hendes pamfletter til salg nede på posthuset. Patruljens skriverier er
derimod et åbenlyst råb om opmærksomhed fra en dybt ensom og alkoholiseret
arbejdsløs "psykodynamisk terapeut".

> Det er endnu mere sørgeligt at se det hele falde fra hinanden for ham.

Tja, sådan er det jo. Menneskeligt forfald overalt, man kigger. Kedeligt,
men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det. Life's a bitch...

> Ja, Lisbeth har gjort et godt stykke arbejde der. Man skulle tro hun
> var specialpædagog, siden hun kunne få det til at fise ind hos ham.

Ahh, det var Lisbeth, der fik sneget en smule virkelighed ind i hans
parallelunivers. Respekt, dér!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 02:22

> Det skal nok komme. Det skal nok komme

Det er jeg heller ikke i tvivl om.

> OK. Jeg troede, de som oftest bare røg hash eller drak sig bevidstløse.
> Jeg kan især ane alkohol i hans ubehjælpsomme skriverier, men du har måske
> andre idéer til, hvad han selvmedicinerer med?

Fra en nær ven der har meget med typer som ham at gøre, ved jeg at de laver
et lille lager af "de gode piller" - f.eks benzodiazepiner - som de så
tager når de er langt nede. I hans tilfælde får han nok stesolid, så han kan
fungere til dagligt som fritids klubmedarbejder uden konstant
funktionspromille.

> [...]
> selvfølgelig give adgang til lidt "vaginal akupressur", men så kan der
> vist heller ikke koges mere suppe på dén titel.

Jeg synes ellers han forsøger så fint at copy/paste fra psykologisider og så
rode lidt rundt i det, så det ser ud som om det er ham selv der har skrevet
det. Jeg har taget ham i at gøre det mindst 10-15 gange. På den måde er det
jo dejligt nemt for ham, at fremstå som nogenlunde indsigtsfuld.

Desværre kniber det så for ham at formulere noget selv, og hans stavning af
ganske almindelige ord som "projicere", kan han heller ikke finde ud af.
Ikke særligt godt gået af en "psykodynamisk terapeut" med speciale i
akupressur.

Generelt interesserer han sig meget for andres kønsdele - hvad tror du det
kan være?

> [...]
> sig på vej ned i det dybe, ensomme mørke, der tydeligvis er ved at lukke

Ja hatten af for det. Lad os nu se hvor længe det varer, før han bliver
indlagt.

> [...]
> skriverier er derimod et åbenlyst råb om opmærksomhed fra en dybt ensom og
> alkoholiseret arbejdsløs "psykodynamisk terapeut".

Jeg kan egentlig ikke få øje på ét eneste område, hvor Cyril ikke overgår
ham. Det skulle da lige være copy/paste og bommerter, hvor jeg synes han er
meget længere fremme.

> Tja, sådan er det jo. Menneskeligt forfald overalt, man kigger. Kedeligt,
> men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det. Life's a bitch...

Ja, du har ret. Der er nok heller ikke meget at gøre.

> Ahh, det var Lisbeth, der fik sneget en smule virkelighed ind i hans
> parallelunivers. Respekt, dér!

Ja, hun er bestemt ikke uden evner!

Det er nok også grunden til at han fantaserer om hendes trusser og om der er
sneglespor i dem.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-03-07 02:45

> Fra en nær ven der har meget med typer som ham at gøre, ved jeg at de
> laver et lille lager af "de gode piller" - f.eks benzodiazepiner -
> som de så tager når de er langt nede.

Spændende. Altså ikke for dem, men for os andre. Er det ikke den slags
medikamenter, der bliver handlet af laveste kaste inde bag hovedbanegården?

> I hans tilfælde får han nok
> stesolid, så han kan fungere til dagligt som fritids klubmedarbejder
> uden konstant funktionspromille.

Jeg tror, du tager fejl. Han fungerer ikke en skid dagligt som
fritidsklubmedarbejder. Jeg skal ikke afvise, han tidligere har været i
stand til at opretholde denne flotte og respektindgydende stilling, men jeg
vil æde min gamle hat på, at staklen er uden arbejde. Ingen får lov til at
arbejde med børn og unge med dén slags på straffeattesten.

> [...]
> er ham selv der har skrevet det. Jeg har taget ham i at gøre det
> mindst 10-15 gange. På den måde er det jo dejligt nemt for ham, at

Nøgleordet her er "nogenlunde".

> [...]
> stavning af ganske almindelige ord som "projicere", kan han heller
> ikke finde ud af. Ikke særligt godt gået af en "psykodynamisk

Pjat med dig. Man kan sagtens være god til at udføre vaginal akupressur og
samtidig ikke være i stand til at stave. Måske dysleksi ligefrem er et krav
for at kunne kalde sig "psykodynamisk terapeut"?

> Generelt interesserer han sig meget for andres kønsdele - hvad tror
> du det kan være?

Den samme interesse, som alle vi andre har? Han tør så bare ikke stå ved sin
interesse, og forsøger i stedet at bilde sig ind, han alene har en akademisk
interesse for kønsdele?

> Ja hatten af for det. Lad os nu se hvor længe det varer, før han
> bliver indlagt.

Narh, han bliver sgu' ikke indlagt. Han ender muligvis på Koefods Skole
eller Sundholm, men det tæller vel ikke som en indlæggelse? Og hans tid på
Anstalten ved Herstedvester hedder vel retteligt en "afsoning", selvom den
var under pykiatrisk opsyn?

> Jeg kan egentlig ikke få øje på ét eneste område, hvor Cyril ikke
> overgår ham. Det skulle da lige være copy/paste og bommerter, hvor
> jeg synes han er meget længere fremme.

Jeg kan ikke lige vurdere hvem af dem, der løber med prisen. Vi skal vist
have et målfoto på banen for at kunne træffe en afgørelse.

> Ja, du har ret. Der er nok heller ikke meget at gøre.

Nope. Vi kan selvfølgelig krydse fingre for, at han tager et ophold på
"Træt-af-livet-Højskolen", men han virker tilstrækkelig selvovervurderende
og krysteragtig til, at det desværre næppe er sandsynligt.

> Ja, hun er bestemt ikke uden evner!

Nope, hun lyder som én med nosser. Noget, hvor ven her garanteret misunder
hende. Han skal nu ikke fortvivle helt. En medicinsk kastraktion er jo
principielt ikke endelig.

> Det er nok også grunden til at han fantaserer om hendes trusser og om
> der er sneglespor i dem.

Sneglespor? Havde de ikke fået dét ud af hans hovede på Anstalten ved
Herstedvester?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 03:14

> Spændende. Altså ikke for dem, men for os andre. Er det ikke den slags
> medikamenter, der bliver handlet af laveste kaste inde bag
> hovedbanegården?

Han taler meget om thailudere og junkier, så mon ikke han køber stesoliden
samtidig med, at han er nede og købe sig et kig på deres "sneglespor i
trusserne"?

> [...]
> jeg vil æde min gamle hat på, at staklen er uden arbejde. Ingen får lov
> til at arbejde med børn og unge med dén slags på straffeattesten.

Jeg havde overset at han havde dén slags på straffeattesten. Så det
diskvalificerer ham selvfølgelig, med mindre han er i stand til at hutle
lige så meget med straffeattester, som med titler.

> Pjat med dig. Man kan sagtens være god til at udføre vaginal akupressur og
> samtidig ikke være i stand til at stave. Måske dysleksi ligefrem er et
> krav for at kunne kalde sig "psykodynamisk terapeut"?

Det er bare ikke så fedt at være akupressør, når man må betale sig til
"kunder" - med lidt selvoverbevisning er det måske lykkedes ham at tro at
der virkelig er tale om rigtige kunder? Hans Ude & Hjemme-klipud-diplom som
"psykodynamisk terapeut", hjælper nok på det.

> [...]
> Anstalten ved Herstedvester hedder vel retteligt en "afsoning", selvom den

Lur mig om han ikke har været indlagt indtil flere gange. Han er meget
fokuseret på at få andre indlagt på psyk. - helst børn der bare søger lidt
opmærksomhed.

> Jeg kan ikke lige vurdere hvem af dem, der løber med prisen. Vi skal vist
> have et målfoto på banen for at kunne træffe en afgørelse.

Jeg tror hans copy/paste fra en Malkahjemmeside afgør den dag.

> Nope. Vi kan selvfølgelig krydse fingre for, at han tager et ophold på
> "Træt-af-livet-Højskolen", men han virker tilstrækkelig selvovervurderende
> og krysteragtig til, at det desværre næppe er sandsynligt.

Det kan være Ruth vil tage ham ind i sin stald?

> Nope, hun lyder som én med nosser. Noget, hvor ven her garanteret misunder
> hende. Han skal nu ikke fortvivle helt. En medicinsk kastraktion er jo
> principielt ikke endelig.

Penismisundelse er noget man kan komme over med hjælpe fra en rigtig
professionel - jeg har bare aldrig set det i den form tidligere.

> Sneglespor? Havde de ikke fået dét ud af hans hovede på Anstalten ved
> Herstedvester?

Nej. Han står også og "polerer" når han udfører akupressur, i bedste Søren
Ventegodt-stil.

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:55

On 9 Mar., 00:45, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:1173396873.624356.203920@q40g2000cwq.googlegroups.com...
>
> [snip]
>
> Du har det tydeligvis ikke så godt i øjeblikket.

Du projicerer. jeg morer mig fortrinligt

> Noget medicin du har glemt at tage?

Jeg får ingen medicin. Hvorfor bliver du mon nødt til at tro sådan ?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-03-07 01:01

In news:1173396873.624356.203920@q40g2000cwq.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> typed:

En million liter gylle løb natten til torsdag ud i en bæk ved Vojens i
Sønderjylland. Meget tyder på, at udslippet er forårsaget af hærværk.

Udslippet svarer til, at firkantet badebassin med fire meters dybde og 500
meter på hver led i løbet af én nat blev tømt for gylle.

500 *500*4 meter er 1 milliard liter (kun en faktor 1000 til forskel....)

10*10*10 er en million liter

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 01:06

On 9 Mar., 01:01, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> meter på hver led i løbet af én nat blev tømt for gylle.
>
> 500 *500*4 meter er 1 milliard liter (kun en faktor 1000 til forskel....)

Det var et koncentrat

Fra : N_B_DK

Dato : 09-03-07 01:27

In news:1173398789.412137.75870@c51g2000cwc.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> typed:

> Det var et koncentrat

Ikke ifølge artiklen. (men har godt læst det andre steder, men en million
liter kommer aldrig til at passe med deres beregning ligemeget hvad)

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 01:25

On 9 Mar., 01:13, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> rigtigt er presset. Han er allerede begyndt med sine mange, enslydende
> indlæg, hvor han tilsyneladende alene henvender sig til sig selv (og måske

Hvorfor skulle det være et udtryk for at være presste, at sige De ?
Måske nærmere et udtryk for at ville distancere - Der er adskillige
muligheder, hvoraf du finder eén eneste nærlæggende - måske skulle du
oveveje, hvorfor du lige netop trækker det kort, ud af adskillige
muligheder ?

Stemmer i hovedet er heller ikke noget jeg har problemer med. Hvorfor
må du mon tro lige nøjagtig det ?

> [...]
> muligvis for at undgå at skulle indtage psykofarmaka. Under alle
> omstændigheder står der "stakkel" bøjet i neon over samtlige hans

Måske er det mere et udtryk for dine grundfølelse, du må lufte lidt
her -
Du ser rimligt hærget ud.

> [...]
> usenet-kook med alt for megen fritid, der forsøger et bibeholde den smule
> fornuft(*), der stadig er tilbage i hans åbenlyst kaotiske hjerne.

Der er ikke en eneste ting, du skriver der passer med virkeligheden.
Ikke en. Har du overvejet, hvorfor det lige nøjagtig er den slags
tanker der dukker op i frontallappen, når ingen er virkelighed ?

> (*) Jeg har hørt, han trods alt kan finde ud af ikke længere at overtræde
> lov om ophavsret, når han poster sine mange impulsive usenent-indlæg, så
> nogen fornuft må der være i behold.

Måske mere fornuft end du kan rumme ?

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 01:47

On 9 Mar., 01:38, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote:

> Det undrer mig at han ikke har postet samme indlæg 6-7 gange (en til hver
> stemme?), som han plejer.
> Måske skyldes det manglende overskud?

Du projicerer. Har du og Jens Bruun mødt hinanden i en
selvhjælpsgruppe ?
En mere målrettet indsats, er vist nødvendig -

> Selvmedicinering er ganske normalt blandt psykisk syge og folk med
> personlige og sociale problemer.

Det lyder somom du har personlige erfaringer

> [...]
> Cyril Malka. Det passer jo også fint med hans korstog mod Cyril - takes one

Cyril Malka indledte med at svine mig til - så han fik kniven alene af
den grund. Du ved. Som man råber i skoven får man svar -

> Det er endnu mere sørgeligt at se det hele falde fra hinanden for ham.

> Ja, Lisbeth har gjort et godt stykke arbejde der. Man skulle tro hun var
> specialpædagog, siden hun kunne få det til at fise ind hos ham.

Budskabet var let fordøjeligt. Det er alene dig, som har det svært med
enkle budskaber. Du projecerer. Så. Har du brug for en
specialpædagog ?

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 07:38

On 9 Mar., 03:13, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote:

> [...]
> professionel - jeg har bare aldrig set det i den form tidligere.

> Nej. Han står også og "polerer" når han udfører akupressur, i bedste Søren

He -

Sikke en omgang ævlebævleri

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 07:42

On 9 Mar., 02:44, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> principielt ikke endelig.

> Sneglespor? Havde de ikke fået dét ud af hans hovede på Anstalten ved

I lyder som et par " erfarne " herrer

Har i det slemt ?

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 07:46

On 9 Mar., 02:21, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote:

> [...]
>
> Ja, hun er bestemt ikke uden evner!
>
> Det er nok også grunden til at han fantaserer om hendes trusser og om der er

Har det været hårdt for dig, at få udstillet dine kvak - teorier om
Lola Jensens råd mod begyndende spiseforstyrrelser, anvendt til en
medicineret selvmutilerende ung pige

Kvak - kvak.