DRÆB ALLE ONDE MENNESKER!
Fra : gb

Dato : 09-03-07 00:08

- ja, vi skal jo inspirere hinanden her, så værs'go, dk.tekno - en
gratis idé til fri afbenyttelse.

--
GB

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 00:09

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> - ja, vi skal jo inspirere hinanden her, så værs'go, dk.tekno - en
> gratis idé til fri afbenyttelse.

Det synes jeg er en mægtig ide. Hvem skal bestemme hvem der er onde? Mig?

Fra : Petse

Dato : 09-03-07 00:17

ThomasB sendte dette med sin computer:
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Det synes jeg er en mægtig ide. Hvem skal bestemme hvem der er onde? Mig?

Nej. Det skal jeg. lol

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 00:24

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej. Det skal jeg. lol

Hvor er du OND - ved du godt hvad det betyder?

Fra : gb

Dato : 09-03-07 00:21

Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Nej. Det skal jeg. lol

Nejnej - jeg har UDELUKKENDE givet dette privilegium til dktekno. Ikke
til andre!

--
GB

Fra : ThomasB

Dato : 09-03-07 00:43

> Nejnej - jeg har UDELUKKENDE givet dette privilegium til dktekno. Ikke
> til andre!

Så kan du vist godt gå igang med dit sidste måltid

Fra : Soeren

Dato : 09-03-07 07:34

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> - ja, vi skal jo inspirere hinanden her, så værs'go, dk.tekno - en
> gratis idé til fri afbenyttelse.

tror du ikke han er for dum til at forstå den hentydning