Længe leve kunst - støtten.
Fra : Patruljen

Dato : 08-03-07 22:32

'ganske små, usynlige forskydninger af omgivelserne'.
http://ibyen.dk/kunst/article260694.ece

Venlig hilsen Bruun

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 08-03-07 23:00

Patruljen wrote:

> 'ganske små, usynlige forskydninger af omgivelserne'.
> http://ibyen.dk/kunst/article260694.ece
>
> Venlig hilsen Bruun

Det er jo kulturelle bidrag og kunstnerisk inspiration til både nutidens
og fremtidens samfund.
Det skal man skam ikke kimse ad.

hrmm...

- cep

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-03-07 23:17

On 2007-03-08 22:59:49 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> said:

> Det er jo kulturelle bidrag og kunstnerisk inspiration til både
> nutidens og fremtidens samfund.
> Det skal man skam ikke kimse ad.
>
> hrmm...
>

> - cep

OK, jeg smutter lige ing og pisser i Storkespringvandet.

Jeg forventer naturligvis at få min kunststøtte fra det offentlige.

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : gb

Dato : 08-03-07 23:30

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> OK, jeg smutter lige ing og pisser i Storkespringvandet.

Det er mere underholdende at tilsætte et springvand ½ kg KMnO4
(kaliumpermanganat) og 5 liter højkoncentreret opvaskemiddel.

Resultat: en gang violet skum, som fylder hele torvet...

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-07 03:05

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in
message news:45f0877e$0$13943$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det er jo kulturelle bidrag og kunstnerisk inspiration til både
> nutidens og fremtidens samfund.
> Det skal man skam ikke kimse ad.

Når Patruljen/Bruun har besøgt Bjelkes Alle 46, har han vist værdsat
både snakken, drikkevarerne og KUNSTNERISK PRIVATISERET politisk
kollage på mit plankeværk, som lyser op i kvarteret og lokker mange
til at lægge deres vej forbi.

Kunst og kultur opstod i privat regi og befinder sig i bedst der, og
vi skal passe på ikke at adlyde statens krav om at der skal være
skattepenge i disse fritids-hobbyer.

http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-03-07 23:16

On 2007-03-08 22:32:23 +0100, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> said:

> 'ganske små, usynlige forskydninger af omgivelserne'.
> http://ibyen.dk/kunst/article260694.ece
>
> Venlig hilsen Bruun

Citat fra artiklen:

"Uwe Max Jensen har for eksempel, i 2005, skabt kunstværket 'At hæve
vandstanden i en skulptur af Olafur Eliasson', hvor han på ARoS pissede
i en vandfaldsskulptur af den anerkendte dansk-islandske kunstner. "

Der er sku noget galt med normerne i samfundet hvis sådan en idiot kan
kalde sig selv kunstner uden at blive grinet højlydt ud af byen eller
decideret blive foragtet for sådan en gang.... ja, pis.

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/

Fra : @

Dato : 09-03-07 15:39

On Thu, 8 Mar 2007 23:16:20 +0100, Peter B. P.
> [...]

>kalde sig selv kunstner uden at blive grinet højlydt ud af byen eller
>decideret blive foragtet for sådan en gang.... ja, pis.

ak ja

H C Andersen har jo desværre skrevet "Kejserens nye klær"
helt forgæves

/Albert Camus/

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 08-03-07 23:27

On 8 Mar., 23:16, Peter B. P. <spamt...@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk>
wrote:

> OK, jeg smutter lige ing og pisser i Storkespringvandet.
>
> Jeg forventer naturligvis at få min kunststøtte fra det offentlige.

He

Fra : Patruljen

Dato : 08-03-07 23:52

wrote:

> OK, jeg smutter lige ing og pisser i Storkespringvandet.
>
> Jeg forventer naturligvis at få min kunststøtte fra det offentlige.

Denher er også morsom - der er lidt usenet over den
" du bringer mit pis i kog "
http://www.randers-kunstmuseum.dk/images/Uve_Max/Uwe_Max_2.htm

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:05

On 8 Mar., 23:52, "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]

> Jeg forventer naturligvis at få min kunststøtte fra det offentlige.

Denher er også morsom - der er lidt usenet over den

Han udstiller også - kunstværket - " jeg kommer sovende til det "
Han har spændt sit lagen ud på en blændramme - Det gør han vel
egentlig også.
En triologi, der består i en gang om året, at hente 10 liter vand i
søerne i København, er sgu da en loppetjans

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:09

http://www.museetfordanskkunst.dk/images/Uve_Max/Uve_Max.htm

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 00:12

On 9 Mar., 00:08, "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]

egentlig også.
En triologi, der består i en gang om året, at hente 10 liter vand i
en af søerne i København, er sgu da en loppetjans

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 09:41

'ganske små, usynlige forskydninger af omgivelserne'.
http://ibyen.dk/kunst/article260694.ece

Venlig hilsen Bruun

Og imens han laver penge på det "pis", så kan egentlige kunstnere - f.eks de
danske tegneserieskabere - dårligt få et ben til jorden med deres
ansøgninger.

Fra : Alucard

Dato : 09-03-07 16:39

On Fri, 9 Mar 2007 09:40:31 +0100, "Hans Christian Vang" <....> wrote:

>'ganske små, usynlige forskydninger af omgivelserne'.
>http://ibyen.dk/kunst/article260694.ece

Øhhh..... HTTP 404 - Filen blev ikke fundet...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-03-07 20:19

On Fri, 09 Mar 2007 16:39:05 +0100, Alucard wrote:

> Øhhh..... HTTP 404 - Filen blev ikke fundet...

Så vidt jeg kan huske andre af hans "kunstværker" så er vi ikke gået
glip af noget.

Der var et eller andet med at urinere på en mur, jeg tror det var i
Brande.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 17:21

Fra : Patruljen

Dato : 09-03-07 17:25

On 9 Mar., 03:04, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Kunst og kultur opstod i privat regi og befinder sig i bedst der, og
> vi skal passe på ikke at adlyde statens krav om at der skal være

Ja, da. Og tak for det. Next gang er det mig som har en flaske Baily
med