Renter ved lukning af konto
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 14:54

Jeg har valgt at skifte bank, og skal derfor lukke mine gamle konti. Mit
spørgsmål er derfor, hvad der sker med de renter jeg har optjent i
indeværende år: er de bare mistet, eller har jeg krav på dem?

På forhånd tak

Fra : Jens G

Dato : 11-03-07 14:59

On Sun, 11 Mar 2007 14:53:59 +0100, "Peter" <0> wrote:

>Jeg har valgt at skifte bank, og skal derfor lukke mine gamle konti. Mit
>spørgsmål er derfor, hvad der sker med de renter jeg har optjent i
>indeværende år: er de bare mistet, eller har jeg krav på dem?

Dem får du når kontoen bliver opgjort.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 15:02

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 11 Mar 2007 14:53:59 +0100, "Peter" <0> wrote:

> Dem får du når kontoen bliver opgjort.

Altså den dag jeg lukker kontoen, eller den dag, hvor renterne normalt
bliver tilskrevet?

Fra : Jens G

Dato : 11-03-07 15:09

On Sun, 11 Mar 2007 15:01:33 +0100, "Peter" <0> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Altså den dag jeg lukker kontoen, eller den dag, hvor renterne normalt
>bliver tilskrevet?

Den dag du lukker kontoen bliver den opgjort, og du får de renter der
er optjent til den dag.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 15:18

> On Sun, 11 Mar 2007 15:01:33 +0100, "Peter" <0> wrote:

> Den dag du lukker kontoen bliver den opgjort, og du får de renter der
> er optjent til den dag.

Mange tak for hjælpen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-03-07 15:27

Peter wrote:
> Jeg har valgt at skifte bank, og skal derfor lukke mine gamle konti. Mit
> spørgsmål er derfor, hvad der sker med de renter jeg har optjent i
> indeværende år: er de bare mistet, eller har jeg krav på dem?

Hvorfor tror du da du har mistet dem.?

Selvfølgelig har du krav på dine renter. (Jeg er ikke jurist eller
lignende, men det er da vist logik.)

Dit spørgsmål lyder helt skørt i mine ører. Er du kunde hos Danske Bank.?

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 15:36

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du da du har mistet dem.?
>
> Selvfølgelig har du krav på dine renter. (Jeg er ikke jurist eller
> lignende, men det er da vist logik.)
>
> Dit spørgsmål lyder helt skørt i mine ører. Er du kunde hos Danske Bank.?

Jeg gættede også på, at jeg havde krav på dem, men man kan jo aldrig vide
sig sikker, når det kommer til banker. Jeg er snart x-kunde hos Sydbank.