Hjælp søges.
Fra : Mona og Kim

Dato : 10-03-07 20:17

Hejsa gruppe.

Min moster søger en dansk udgave af sangen: please release me. Sang og
kunsner er for mig ukendt.
Den skulle hedde noget i stil med "Hør jeg ber dig lad mig gå" og er måske
med Flemming Arleth eller Flemming Antony.

Kan nogen hjælpe med den rigtige kunstner og titel. Samt en titel på en cd
hvor nummeret er på. Hvis man da stadig kan få den.

Takker og bukker på forhånd.

Kim og hans moster.

Fra : Martin Bak

Dato : 11-03-07 13:56

"Mona og Kim" <no@mail.dot> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan nogen hjælpe med den rigtige kunstner og titel. Samt en titel på en cd
> hvor nummeret er på. Hvis man da stadig kan få den.

Jeg ved ikke om det er den udgave du leder efter, men en for mig ukendt
"Bjarne Andersen" har lavet den i en udgave der på dansk hedder "lad mig gå"

Martin

Fra : Mona og Kim

Dato : 12-03-07 09:35

> Jeg ved ikke om det er den udgave du leder efter, men en for mig ukendt
> "Bjarne Andersen" har lavet den i en udgave der på dansk hedder "lad mig
> gå"
>
> Martin

Det var ikke den. Men tak.
Men min moster vil da prøve at købe den.
Den hun leder efter er fra 60'erne.
Men den er nok rimeligt umuligt at få fat i.

Kim