Madinspiration - kom til mig :-)
Fra : newyorkerbyheart

Dato : 10-03-07 19:44

Jeg har lavet en madblog på nettet på: www.newyorkerbyheart.blogspot.com
I er meget velkomne til at kigge forbi og se om det er noget for Jer.
Der er masser af opskrifter og billeder af al maden der laves. Den
opdateres næsten hver dag...........
Desuden er der også noget om mig og mit liv, min kat, de bøger jeg
læser, yogalates, min fibromyalgi osv.

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 10-03-07 20:08

newyorkerbyheart skrev:
> [...]
> opdateres næsten hver dag...........
> Desuden er der også noget om mig og mit liv, min kat, de bøger jeg

Du har godt nok gemt linket til feedet godt...

/Jens Axel

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 21:24

"newyorkerbyheart" <newyorkerbyheart@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden er der også noget om mig og mit liv, min kat, de bøger jeg
> læser, yogalates, min fibromyalgi osv.

Åh nej, endnu en selvmedlidende hjemmeside om fibromyalgi. Få dig dog nogle
sunde interesser i stedet for at fokusere på din psykiske sygdom.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 10-03-07 23:53

> Åh nej, endnu en selvmedlidende hjemmeside om fibromyalgi. Få dig dog
> nogle sunde interesser i stedet for at fokusere på din psykiske sygdom.

Få dig et liv - du brokker dig og brokker dig, der burde være en diagnose
der hed "jeg-hader-mig-selv-,-alle-andre-er-idioter", HVIS der var lider du
af den.

--
Ralph - som ikke fejler noget, ej heller fibromyalgi

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-07 00:02

> Få dig et liv - du brokker dig og brokker dig, der burde være en
> diagnose der hed "jeg-hader-mig-selv-,-alle-andre-er-idioter", HVIS
> der var lider du af den.

Hehe. Hvem er det lige, der brokker sig her?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-03-07 21:57

newyorkerbyheart wrote:
> [...]
> dag...........
> Desuden er der også noget om mig og mit liv, min kat, de bøger jeg

Jeg synes det er en _rigtig_ flot hjemmeside du har lavet

Glæder mig til at prøve nogle af dine opskrifter. Alene billederne
trækker mundvand.
Jeg har gemt dit link i bogmærker, så det er let at finde igen.

Din kat er meget sød og smuk at se på. Jeg har også en lille sød
hunkat (Tortie), hun hedder........gæt engang.......Mini.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Sulle

Dato : 11-03-07 14:34

[...]

Jeg har den skam allerede i mine foretrukne. Og jeg kigger spændt ind næsten
dagligt for at se hvad du nu har lavet af spændende retter.
Jeg synes det er rigtig godt at der er så mange billeder af - eller gennem
tilberedningen af retterne.
Super hjemmeside

Fra : hedelyngen@gmail.com

Dato : 11-03-07 16:01

On 11 Mar., 14:34, "Sulle" <slutmedmail@.dk> wrote:
> [...]
> dagligt for at se hvad du nu har lavet af spændende retter.
> Jeg synes det er rigtig godt at der er så mange billeder af - eller gennem

Hej. Tak for god inspiration.
Det er da noget af en blog du har fået lavet.
Sku godt arbejde.

Og dine opskrifter er bare mums.
Jeg kan altså godt lide du også har fisk på programmet...,-))
(Så glemmer vi katten lidt)

Hilsen Jørgen
www.fiskeopskrift.dk

Fra : newyorkerbyheart

Dato : 12-03-07 11:18

On 11 Mar., 16:00, "hedelyn...@gmail.com" <hedelyn...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> Sku godt arbejde.
>
> Og dine opskrifter er bare mums.
> Jeg kan altså godt lide du også har fisk på programmet...,-))

Mange tak............jeg har faktisk af og til været inde og se på din
hjemmeside. Jeg er selv ret overrasket over at jeg er blevet så glad
for fisk

Fra : newyorkerbyheart

Dato : 12-03-07 11:19

> [...]
> dagligt for at se hvad du nu har lavet af spændende retter.
> Jeg synes det er rigtig godt at der er så mange billeder af - eller gennem

Mange tak, det glæder mig at du allerede kigger ind. Det er så meget
sjovere, når nogen bruger den