Frokost i KBH, anbefalinger
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 16:22

Jeg skal, på tirsdag, på endagstur til København, et by jeg, som jyde, stort
set aldrig har besøgt.

Vi ankommer omkring middag, og vil derfor spise en frokost i det
københavnske.

Vi vil formentlig helst have noget let, a la salatanretninger, sandwiches
etc, eller noget buffet.

Prisen skal være under 100 kr. (Det kan man i hvert tilfælde nemt få frokost
for her i Århus, incl drikkevarer), og det skal være et sted hvor vi kan
sidde nogle stykker samlet.

Da især jeg slet ikke kender KBHs geografi, må det gerne være et sted der er
let at finde når man kommer med tig til Hovedbanegården.

Håber på et par gode anbefalinger...

MVH
Louise

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 10-03-07 17:22

Hej Louise,

> [...]
> københavnske.
>
> Vi vil formentlig helst have noget let, a la salatanretninger, sandwiches

Cafe Zeleste i Strandstræde ved Nyhavn har et rimeligt udvalg under 100,-
ved ikke om man kan komme under 100 incl drikkevarer men tæt på. Der kan man
tage en slendretur gennem strøget til Kgs Nytorv og se over på Nyhavn til
venstre. Strandstræde ligger imellem Rav"museet" og spisestedet "Barock" som
mest af alt er en turistfælde.

Wagamama, Tietgensgade 20, ved Tivoli meget tæt på Hovedbanegården er også
et godt bud. Men under 100 alt incl. hmmm - det skal nok kunne lade sig gøre
men jeg har ikke et helt sikkert bud.

/tue

Fra : Dorthe

Dato : 10-03-07 18:46

Nygaard (4330) skrev:
> [...]
> et godt bud. Men under 100 alt incl. hmmm - det skal nok kunne lade sig gøre

Tue S. Nygaard??? Gik i skole med din søs så

/Dorthe

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 10-03-07 20:15

> Tue S. Nygaard??? Gik i skole med din søs så

Yups

/tue

Fra : Niels

Dato : 10-03-07 19:28

Skrå over gaden til Royal Hotel. De har en café som er god og med
rimelige priser.

http://www.aok.dk/kunder/caferoyal/menu.html

Der plejer at være god plads, og så er det et godt sted bare at kigge
på fortovspasserende.

God fornøjelse!

//Niels