hvor er fyns bedste grillbar
Fra : anders

Dato : 08-03-07 22:41

hvor er fyns bedste(eller danmarks for ikke at holde jer andre udenfor), og
hvorfor er den den bedste

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-03-07 00:05

On Thu, 8 Mar 2007 22:40:39 +0100
"anders" <alehmann@get2net.dk> wrote:

> hvor er fyns bedste(eller danmarks for ikke at holde jer andre
> udenfor), og hvorfor er den den bedste

Hvis vi holder den til "hele danmark" så må jeg simpelthen sige
Fontænen i Aalborg. Der koster ting det de skal koste og udvalget er
stort set kun rigtig grillmad. Ikke noget med burgere med rucola og
mozerella, eller fancy pølser med alverdens smagstilsætninger. Det er
rigtige hottere med hele svineriet til 8kr, 2x "tilbudsburger" (hvad
andre kalder en bigburger) til 30kr (35 hvis du vil have ost i), 12kr
for en fransk hotdog osv.
Betjeningen er fin og maden er rigtig grillmad som man må forvente den
er på en grillbar.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Max

Dato : 09-03-07 00:15

Hej anders

> udenfor), og hvorfor er den den bedste

Ejstrupholm Grill, der bliver pitabrødet/burgerbollen bagt medens
kødet bliver gjort klart. Og der er flot rent over alt.

--
Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-03-07 00:14

On Fri, 9 Mar 2007 00:15:19 +0100
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej anders

> Ejstrupholm Grill, der bliver pitabrødet/burgerbollen bagt medens
> kødet bliver gjort klart. Og der er flot rent over alt.

hvad har "rent" med grillbar at gøre det passer da slet ikke
sammen.

Fra : MLN

Dato : 09-03-07 07:41

Skovgrillen på vej ud af Næstved mod Præstø ... Pølse-Kelds gigant burgere
...... himmelsk

Yours
Martin

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lott

Dato : 09-03-07 09:26

"MLN" <martin@SLETDETTEmln.dk> wrote in message
> Skovgrillen på vej ud af Næstved mod Præstø ... Pølse-Kelds gigant
> burgere ..... himmelsk
>
> Yours
> Martin

Du glemte deres ribbenstegssandwich, det må være Danmarks bedste.

Mvh. Lotte

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-03-07 08:01

anders skrev:
> hvor er fyns bedste(eller danmarks for ikke at holde jer andre udenfor), og
> hvorfor er den den bedste

Fyns: Sandhusgrillen, hakket kød og pølser fra egen slagter.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, nov. 2006

Fra : Davidsen

Dato : 09-03-07 10:18

> Fyns: Sandhusgrillen, hakket kød og pølser fra egen slagter.
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.

Næsten enig, men hvem f*nden har fortalt dem at man må bruge kinakål i en
burger????

Min favorit er Take-Away i Overgade, Odense. Kæmpe udvalg, næsten altid
åben, høflig betjening.

Mvh
Davidsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-03-07 10:23

Davidsen skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Næsten enig, men hvem f*nden har fortalt dem at man må bruge kinakål i en
> burger????

Det spurgte jeg om engang og fik det svar, at de havde prøvet med
iceberg, men kunderne brokkede sig over det..og jo, den tror jeg på.

Fra : Sune Vuorela

Dato : 09-03-07 10:26

On 2007-03-09, Davidsen <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:
> Næsten enig, men hvem f*nden har fortalt dem at man må bruge kinakål i en
> burger????

Det skal man da ???

Danmarks bedste burgere fås forresten på Bella grill på kanten mellem
Brønshøj og Vanløse i Københavnstrup.

/Sune