/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Vedr. Klage over rejse
Fra : Ejnar Nielsen


Dato : 14-03-07 16:27

Vi har netop været i Mexico i ca 5 uger
Vore biletter var købt på nettet og udskrevet af et større billetkontor i
København.
Vi havde god kontakt med dette billetkontor og billetterne blev tjekket 3
gg --sidste gang
dagen før afrejse.

Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok

Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt udmattede.
Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder
mvh
Ejnar Nielsen



 
 
Holst (14-03-2007)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 14-03-07 16:34


Ejnar Nielsen wrote:

> Vi har netop været i Mexico i ca 5 uger
> Vore biletter var købt på nettet og udskrevet af et større billetkontor i
> København.
> Vi havde god kontakt med dette billetkontor og billetterne blev tjekket 3
> gg --sidste gang
> dagen før afrejse.
>
> Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok
>
> Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt udmattede.
> Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
> Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder

Ti timer er da ikke så galt. Træls, men sådan er der jo så meget.

Men prøv Rejseankenævnet: http://www.rejseankenaevnet.dk/

BJR (14-03-2007)
Kommentar
Fra : BJR


Dato : 14-03-07 18:27


"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45f8144f$0$44975$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Vi har netop været i Mexico i ca 5 uger
> Vore biletter var købt på nettet og udskrevet af et større billetkontor
> i København.
> Vi havde god kontakt med dette billetkontor og billetterne blev tjekket
> 3 gg --sidste gang
> dagen før afrejse.
>
> Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok
>
> Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt
> udmattede.
> Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
> Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder
> mvh
> Ejnar Nielsen

Tru med et læserbrev, hvor rejsekontoret vil få dårlig omtale.. Men hvad vil
I have ud af at klage?



>
>



junk@xot.dk (14-03-2007)
Kommentar
Fra : junk@xot.dk


Dato : 14-03-07 18:30

Ejnar Nielsen skrev:
> Vi har netop været i Mexico i ca 5 uger
> Vore biletter var købt på nettet og udskrevet af et større billetkontor i
> København.
> Vi havde god kontakt med dette billetkontor og billetterne blev tjekket 3
> gg --sidste gang
> dagen før afrejse.
>
> Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok
>
> Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt udmattede.
> Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
> Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder

Jeg har lidt svært ved at se hvori dit problem ligger.

Var det fordi billetterne ikke var gyldige og i så blev nødt til at
købe nogle nye, eller kom i 10 timer senere frem p.g.a. almindelig
forsinkelse?

Mvh
Anders


Michael Christoffers~ (15-03-2007)
Kommentar
Fra : Michael Christoffers~


Dato : 15-03-07 10:53


"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@mail.dk> wrote in message
news:45f8144f$0$44975$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
..
>
> Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok
>
> Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt
> udmattede.
>

Det kommer bla an på hvad forsinkelsen var forårsaget af.
Der er en lang række forhold som rejsebureauet er helt uden indflydelse på.

mvh
michael





Lars Ehlers (16-03-2007)
Kommentar
Fra : Lars Ehlers


Dato : 16-03-07 18:58

On Wed, 14 Mar 2007 16:27:07 +0100, "Ejnar Nielsen"
<ejnar-nielsen@mail.dk> wrote:

> Vi har netop været i Mexico i ca 5 uger
> Vore biletter var købt på nettet og udskrevet af et større billetkontor i
>København.
> Vi havde god kontakt med dette billetkontor og billetterne blev tjekket 3
>gg --sidste gang
> dagen før afrejse.
>
> Vi fik at vide (skriftligt) fra billetkontoret at alt var confirmed og ok
>
>Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt udmattede.
>Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
> Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder

Hvad vil du opnå med en klage? I kom da trods alt afsted, og ti timers
forsinkelse på en så lang tur, er noget man bare må tage med. Har I
haft ekstra udgifter i forbindelse med forsinkelsen?


--
Lars Ehlers
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Frank Løkkegaard (18-03-2007)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 18-03-07 12:08

"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@mail.dk> on onsdag 14. marts 2007 at 16:27
+0100 wrote:
>
>Det var det bare ikke.Vi ankom med ca 10 timers forsinkelse -helt
>udmattede.
>Vi har klaget til rejsekontoret-- det er svært at få et svar tilbage.
> Hvad gør vi--er der andre klagemuligheder

Jamen hvad er det, I vil klage over? At flyet var forsinket? det kommer
man som hovedregel ingen vegne med. Forsinkelser opstår, og det er der
ikke så meget at gøre ved. Det ere træls når det sker, men er altså en del
af vilkårene. Eksempel: Du tager på en busrejse til en vintersportssted.
Bussen havner i et par af de ulideligt lange køer på den tyske motorvej,
og der kan lægges 4-5 timer til rejsetiden.
Havde du forestillet dig at rejseselskabet skulle gøres ansvarlig for tæt
trafik på motorvejen?

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste