Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF-kort til Nikon D200
Fra : Lars Hjortø

Dato : 15-03-07 18:30

Hej

Da jeg er ved at erhverve mig et Nikon D200 vil jeg høre om der er nogen her
der ved hvad hastighed på CF-kort jeg mindst skal vælge for at det ikke er
kortet der sløver kameraet. Erfaringer med gode eller dårlige kort til D200
er også velkomne.

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-03-07 18:36

"Lars Hjortø"
> [...]
> kameraet. Erfaringer med gode eller dårlige kort til D200 er også velkomne.

Husk denne side i al fremtid..
www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-8197
-max-

Fra : HKJ

Dato : 15-03-07 18:39

Lars Hjortø wrote:
> [...]
> kortet der sløver kameraet. Erfaringer med gode eller dårlige kort til D200

Kig lidt her, så får du en ide om hvad den kan klare:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-8197

Men ellers er Transcend 8GB et udemærket kort.

Forøvrigt skal du være ret hidsig på udløseren, før du får problemer med
korthastigheden, D200 har en stor buffer.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 19:34

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> her der ved hvad hastighed på CF-kort jeg mindst skal vælge for at det
> ikke er kortet der sløver kameraet. Erfaringer med gode eller dårlige kort

Mit D20 bliver fodret med Kingston Elite Pro 2GB kort, og jeg har aldrig
oplevet at kortene hænger. Desuden koster kortene næsten intet idag.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Lars Hjortø

Dato : 15-03-07 19:46

Hej Thomas

"Thomas Schreiber" <www.thsch.com> skrev i en meddelelse
> "Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> wrote in message
>
> Mit D20 bliver fodret med Kingston Elite Pro 2GB kort, og jeg har aldrig
> oplevet at kortene hænger. Desuden koster kortene næsten intet idag.

D20 eller D200? Har du ikke fået det solgt endnu? Fortrød du?

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 20:27

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> wrote in message
> D20 eller D200?

Ups, der skulle stå D200 of course.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Lars Hjortø

Dato : 15-03-07 19:46

Tak for svarene, det var hurtigt og præcist. Så ved jeg hvad jeg skal gå
efter.