Hjælp fra en Mac Pro-bruger.
Fra : Per Jensen

Dato : 17-03-07 20:21

Hej!

Er er en venlig sjæl der lige kan hjælpe mig her ?

Hvis du åbner system profileren på din Mac Pro, og kigger under Firewire
uden noget ekstern sat til, hvad ser du ? Er der en enhed, eller står
der bare: FireWire-bus:

Maks. hastighed:   Op til 800 MB/sek.

-og ikke mere ?

På forhånd tak!

MVH, Per.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-03-07 20:51

Per Jensen <per@fjernmigzapro.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis du åbner system profileren på din Mac Pro, og kigger under Firewire
> uden noget ekstern sat til, hvad ser du ? Er der en enhed, eller står

der står ikke mere ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Per Jensen

Dato : 17-03-07 21:31

Thomas von Hassel skrev:

> der står ikke mere ...
>
> /thomas

Tak Thomas... Det var sku mystisk. Det må være chipsettet der snakker
med den specielle Broadcom-chip der sidder foran i kabinettet... Mit
Intel BadAxe2-motherboard ser nemlig en ukendt enhed på bussen, men
portene virker..

MVH, Per.