Lyd går amok
Fra : Klaus Andersen

Dato : 18-03-07 19:54

Meget mærkeligt - lige pludseligt er lyden fra pc'ens opstarts monitor enorm
kraftig og overstyret.

Når så maskinen er oppe at kører fungere alt fint, undtaget mit tvtuner kort
(Asus) - her er lyden igen meget kraftig og overstyret.

Har en ide om at et eller andet er blevet stillet på men har ikke selv lavet
noget, og kan heller ikke finde noget under lydegenskaber.

Hvad kan det være der er galt her?

Mvh

KA

Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-03-07 17:42

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har en ide om at et eller andet er blevet stillet på men har ikke selv
> lavet noget, og kan heller ikke finde noget under lydegenskaber.

Well ... jeg kom i tanke om at jeg havde hentet nogle ms updates samt
installeret den nyeste skype+crazy avatar - så jeg lavede en
systemgendannelse til før disse ting, og nu funker det hele igen - spooky.

Jeg gætter på at det var den her crazy avatar der er skyld i problemerne.