Logitech diNovo Media Desktop Laser
Fra : MAL

Dato : 18-03-07 13:53

Har du gode/dårlige erfaringer med Logitechs diNovo Media Desktop Laser? Jeg
har planer om at købe sættet, så det var da dejligt lige at få lidt råd her!
Er faldet for designet og det seperate numeriske tastatur. Jeg har i
forvejen samme mus i en almindelig trådløs udgave, så den kender jeg og er
meget glad for. Jeg regner med at Bluetooth-udgaver har samme kvaliteter.

MAL

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 19-03-07 12:57

On Mar 18, 1:52 pm, "MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk> wrote:
> [...]
> meget glad for. Jeg regner med at Bluetooth-udgaver har samme kvaliteter.

Jeg har lige bestilt det, og får det i løbet af ugen.

Prøv at skrive email på mbk112(snalbela)hotmail.com sidst på ugen til
mig,
så skal jeg skrive tilbage, hvad jeg syntes om det.

Fra : not@home.se

Dato : 19-03-07 17:09

On Sun, 18 Mar 2007 13:52:51 +0100, "MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk>
wrote:

> [...]
>meget glad for. Jeg regner med at Bluetooth-udgaver har samme kvaliteter.

jeg har det med bluetoothmus uden laser, det virker perfekt rækker
overalt og ser godt ud her selv efter et par år, men deres medfølgende
software kan man godt smide i skralderen efter min mening, mit virker
perfekt efter jeg smed deres skodsoftware ud og bare bruger de drivere
der er i winddows