Reaqdy boost
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 12:34

Hvilken USB nøgle/løsning er smartest at bruge til ready boost lige nu...

1gb burde være nok vil jeg tro...

Og prisen er jo også en vigtig faktor...

Fra : ai

Dato : 17-03-07 13:44
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 22:31

Ok... Jeg skal bruge en dims på 1 GB - Hvilken aktuel USB nøgle lever op til
kravene...

Et link til noget på edbpriser.dk vil være hvad jeg søger...

Nogen der har købt noget der virker ???

Anyone ???

Fra : Ole

Dato : 20-03-07 22:11

On Sat, 17 Mar 2007 22:30:54 +0100, "Morten Bo Jensen" <mjen2033 [AT]
webspeed [DOT] dk> wrote:

> [...]
>kravene...
>
>Et link til noget på edbpriser.dk vil være hvad jeg søger...

Hej

Her er link til henholdsvis en 1 GB og en 2 GB fra Kingston, som er
beregnet til Ready Boost. Jeg har købt den store, og syntes at jeg
godt kan mærke det, - det skal dog siges at jeg også har 2 GB ram i
min pc, så der vil nok være en større forskel at mærke hvis man kun
har 1 GB ram i. Som iøvrigt er i underkanten til Vista.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2084477

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2056061

Hilsen
Ole

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-03-07 17:06

"Morten Bo Jensen" <mjen2033 [AT] webspeed [DOT] dk> wrote in message
> [...]
> til kravene...
>
> Et link til noget på edbpriser.dk vil være hvad jeg søger...

Kort nej det virker ikke, det giver nærmest ingen performance forbedring,
alle tests der er lavet er det umuligt at konstatere noget serøst bedre ved
at bruge ready boost usb/sd kort eller lign..

Vent på hybrid diske det vil hjælpe

Fra : ///M

Dato : 25-03-07 12:16

Flemming Lynggaard wrote:
> det virker ikke, det giver nærmest ingen performance
> forbedring, alle tests der er lavet er det umuligt at konstatere
> noget serøst bedre ved at bruge ready boost usb/sd kort eller lign..

Well, lidt har også ret. Se denne test:
http://www.activewin.com/reviews/hardware/memory/vista/readyboost.shtml

Du har ret i at det er begrænset hvad det giver af performance forbedring,
men at sige det ikke virker er forkert. Det er et spørgsmål om at finde en
hurtig nok flash ram.

mvh
///M