CD rom drev er bare væk??
Fra : Peter eller Line

Dato : 15-03-07 21:07

Hej alle

Pludselig var mit cdrom drev på min bærbare væk (altså i stifinder og denne
computer? Kiggede i enhedshåndtering, og det var kun min HD der var til
stede under drev siden.

Kører XP, og der er strøm på mit drev (åbner fint, summer fint når det
lukkes og der er en CD i drevet).

Hvordan kan jeg genfinde det?

Venligst
Peter

Fra : Helge

Dato : 15-03-07 22:42

Hej Peter, nu skriver du ikke, hvad det er for en bærbar, men jeg havde for
et halvt års tid siden det samme problem med min bærbare Dell. Jeg gik ind
på deres hjemmeside og skrev mit drevnavn (Samsung SN324F) i søgefeltet og
så kom der en hel masse, bl.a. problemet med at det forsvinder. Jeg fulgte
så en guide (temmelig langhåret), men pludselig virkede det igen. Ved ikke
om man kan opnå samme resultat med en Systemgendannelse...??

mvh. Helge