Flightcase/ kuffert til PC??
Fra : Lars

Dato : 13-03-07 16:50

Hej, jeg står i den situation at jeg jævnligt skal transportere min
stationære PC ud til kunder i forbindelse med mit arbejde.

I stedet for at bruge den papkasse, jeg fik leveret PC'en i, vil jeg
hellere anskaffe mig en slags simpel & billig kuffert/ flightcase i
plast med slags skum-foer indvendig.

Jeg fandt denne leverandør, men for mig ser deres løsninger ud til at
være overkill til mit behov:
http://www.flightcases.dk/

Kender I nogle andre leverandører?

--
Best regards

Lars

Fra : Max

Dato : 13-03-07 17:15

Hej Lars

> Kender I nogle andre leverandører?

Hvad med noget i denne her stil ?

http://www.auroragroup.dk/shop/forms/products.asp?hovedgrupperSelect=&itembrandsSelect=&searchStr=camouf&searchOpt=0

--
Max

Fra : Lars

Dato : 13-03-07 20:27

In article <45f6cdb4$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Max_Jens@post9.tele.dk.invalid says...
> Hvad med noget i denne her stil ?
> http://www.auroragroup.dk/shop/forms/products.asp?hovedgrupperSelect=&itembrandsSelect=&searchStr=camouf&searchOpt=0

Hej Max, tak for dit bud.
Denne PC "taske" beskytter dog desv. ikke pc'en hele vejen rundt, som en
lukket boks vil gøre det.

--
Best regards

Lars

Fra : lars

Dato : 13-03-07 18:45

"Lars" <nomail@none.com> wrote in message
Hej, jeg står i den situation at jeg jævnligt skal transportere min
stationære PC ud til kunder i forbindelse med mit arbejde.

Best regards

Lars

*************

troede at dagensdanmark brugte bærbar pcere vedr arbejde hvorfor bruger du
ikke en bærbar istedet for?

/lars

Fra : Lars

Dato : 13-03-07 20:32

In article <45f6e243$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
levithannSPAM@hotmail.com says...
> troede at dagensdanmark brugte bærbar pcere vedr arbejde hvorfor bruger du
> ikke en bærbar istedet for?

Årsagen er at jeg anvender et 3D-CAD program, der fordrer for meget i
forhold til hvad bærbare kan byde på, når der skal arbejdes i praksis..

En stationær PC skal helst bestykkes med 2 GB RAM (eller mere) nVidia
Quadro kort m.m. that's why.
Derfor er jeg ude efter at gøre den stationære "slæbbar"

--
Best regards

Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-03-07 22:07

"Lars" <nomail@none.com> skrev i meddelelsen

> [...]

>Quadro kort m.m. that's why.
>Derfor er jeg ude efter at gøre den stationære "slæbbar"

Du kan også godt finde bærbare med dualcore,2 GB ram. og quadro kort. og
hele moletjavsen. HP's nw8440 har et firegl v5200 og deres nw9440 et
quadro1500M. Det er selvfølgelig en "lidt.." større udskrivning end en
flightcase, som du nok ender et godt stykke over 1K for (med mindre du leger
Flemming Leth).

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-03-07 23:15

"Lars" <nomail@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Quadro kort m.m. that's why.
Derfor er jeg ude efter at gøre den stationære "slæbbar"

Hvad med at skifte kabinettet i stedet for.
http://www.bjtrading.dk/menu.asp
har et kabinet som hedder km-9-1 med håndtag i toppen. Udemærket til at bære
med og psu.en er rimeligt støjsvag.
Så kunne du i stedet evt. have en stofpose eller lign, som du lige kunne
stikke den ned i.

Kurt

Fra : Autocadster

Dato : 13-03-07 23:27

> [...]

>Årsagen er at jeg anvender et 3D-CAD program, der fordrer for meget i
>forhold til hvad bærbare kan byde på, når der skal arbejdes i praksis.

Tør man spørge hvilket CAD der her er tale om ?

Autocadster / 2620