ATX 12 volt converter kabel: 4 til 8
Fra : J

Dato : 12-03-07 11:21

Hej

Findes det ?

Jeg konstaterer, at mange bundkort har fået 8 poler på det stik, der
før havde 4.

Men i manualen står, at man KAN nøjes med 4 øverste forbundne.

Har ikke fundet det hos hverken SHG eller Zitech.

Andre ?

mvh

John

Fra : Hans

Dato : 12-03-07 11:31

J wrote:
> [...]
>
> Men i manualen står, at man KAN nøjes med 4 øverste forbundne.
>
> Har ikke fundet det hos hverken SHG eller Zitech.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800437

Hans

Fra : J

Dato : 12-03-07 12:27

On Mon, 12 Mar 2007 11:31:12 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800437

Takker
Det er jo tilbehør til et 20/24 kabel, lumsk.