fælles kanter
Fra : Johnny Andersen

Dato : 09-03-07 15:10

Hejsa..
Jeg har en hjemmeside hvor der faktisk er 3 hjemmesider på en..
På selve siden har jeg lavet fælles kanter..
Ville høre om det er muligt at have flere fælleskanter, sådan at
de 2 andre sider kan køre med deres egne fælles kanter

Hilsen
Johnny Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 11:36

"Johnny Andersen" <jjheden@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Ville høre om det er muligt at have flere fælleskanter, sådan at
> de 2 andre sider kan køre med deres egne fælles kanter

Ja det kan du godt hvis de to andre hjemmesider ligger i deres egne mapper.
Hvis ikke de gør er det det første du skal lave. Det er ikke noget større
problem i FrontPage, da programmet selv holder styr på alle links. Når du
har en hjemmeside i en mappe (med undermapper), højreklikker du på mappen og
vælger "Konverter til websted". Derefter du åbner du dette nye websted i en
ny kopi af FP og så er der frit spil mht. at lave fælles kanter og mange
andre ting, som man kun kan have én ting af på et websted.

mvh
Ulrik

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-03-07 12:37

> [...]
> ny kopi af FP og så er der frit spil mht. at lave fælles kanter og mange
> andre ting, som man kun kan have én ting af på et websted.

Tusind tak Ulrik..
De ligger allerede i deres egne mapper så det skulle jo være lige til at gå
til...
Det var også smadder besværligt at lave de andre sider når man måtte sidde og
lave siderne enkeltvis..

MVH.
Johnny