hvordan finder man ud af hvilken frekvens ~
Fra : Jens

Dato : 09-03-07 09:54

Hej,

Jeg har noget ram i min laptop og vil gerne se hvilken frekvens
rammen kører med.

Findes der et tool man kan downloade, som viser ram frekvensen?

Tak på forhånd.

Fra : J

Dato : 09-03-07 11:17

On Fri, 9 Mar 2007 09:53:51 +0100, "Jens" <nospam@thank.you> wrote:

>Hej,
>
>Jeg har noget ram i min laptop og vil gerne se hvilken frekvens
>rammen kører med.
>
>Findes der et tool man kan downloade, som viser ram frekvensen?

CPU-Z

http://www.cpuid.com/cpuz.php

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-03-07 11:14

--
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 13:09

"Ole Christiansen" <ofc£@£mail.£tele.£dkfjern£> wrote in message

> "Jens" <nospam@thank.you> skrev i en meddelelse

Jeg tror spørgeren mener den aktuelle hastighed! Altså hvis pc'en drosler
ram'en eller lign. så han kan finde ud af hvorfor, eller hvis han
overclocker og gerne vil vide hvad de står på.

mvh
///M