mediecenter løsning
Fra : Philip Tietje

Dato : 08-03-07 20:29

Hej gruppe.

Jeg er igang med et nybyggeri. I den forbindelse har jeg købt en fladskærm
LG 32LE2R med bl.a. VGA indgang/HDMI til vores køkken. Min ide er nu, at
stationere en computer i det tilstødende værelse og lad den fungere som
mediecenter. Det er let nok at lave et tomrør til vga/dvi og et tom rør til
første sal. hvor vores anlæg er placeret som styrer alle højtaler i huset.
Men hvordan betjener svinet - trådløs mus/tastatur i bluetooth? Hvilken
rækkevide har sådan et tastartur? Kan den klare min 10 cm ytonvæg? Andre
alternative forslag? Det skal lige siges at bag fladskærmen sidder det i
dobbelt cat6 datastik - kan det bruges til noget?

Med venlig hilsen
Philip

Fra : J

Dato : 09-03-07 11:10

On Thu, 8 Mar 2007 20:28:48 +0100, "Philip Tietje" <philip@tietje.dk>
wrote:

> [...]
>alternative forslag? Det skal lige siges at bag fladskærmen sidder det i
>dobbelt cat6 datastik - kan det bruges til noget?

Avanceret spørgsmål !

Der er en gruppe, der hedder dk.teknik.htpc

og dk.teknik.tv+video

Sidstnævnte er noget af det mest aktive. Folk køber ind som gale.

Fra : Philip Tietje

Dato : 09-03-07 12:03

Prøver derover