Antal ramklodser
Fra : Erik K.

Dato : 08-03-07 18:25

Min nye PC med Vista har 2 x 512 MB DDR II Ram, hvilket er i underkanten,
når man har andre ressourcekrævende programmer.- Jeg vil derfor gerne
fordoble hukommelsen i PC´en, men er det bedst med yderligere 2 x 512 eller
kan det gøres med 1 x 1 GB?? - Hvad arbejder bedst sammen??
Mvh
Erik

Fra : J

Dato : 08-03-07 19:37

On Thu, 8 Mar 2007 18:25:10 +0100, "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk>
wrote:

> [...]
>fordoble hukommelsen i PC´en, men er det bedst med yderligere 2 x 512 eller
>kan det gøres med 1 x 1 GB?? - Hvad arbejder bedst sammen??

Det er bedst at du indsætter 2 mere. Så kører ram i dual-mode, - med 3
vil det holde op med det og køre single mode. Hvad med at tilføje 2x
1Gb, du vil ikke fortryde. Husk at checke, hvilken hurtighed det skal
have. Check det med CPU-Z, der også checker om du kører dual p.t.

John

Fra : Erling

Dato : 08-03-07 22:42

"J" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1Gb, du vil ikke fortryde. Husk at checke, hvilken hurtighed det skal
> have. Check det med CPU-Z, der også checker om du kører dual p.t.

Når du skal i gang med alt det tjekkeri, så tjek også lige, hvor mange
ram-sokler, der er på bundkortet. Inden du bestiller flere klodser hjem.
Ofte er der nemlig kun to.
Erling