hvilken køler til core 2 duo?
Fra : kjeldsen

Dato : 08-03-07 09:13

jeg har en standardkøler til en core2duo cpu 1.86 ghz.
den larmer ganske forfærdeligt og derfor søges erfaringer med en anden køler
til en pris som er til at betale sig fra.
nogen tips?

Fra : J

Dato : 08-03-07 10:12

On Thu, 8 Mar 2007 09:13:24 +0100, "kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>
wrote:

>jeg har en standardkøler til en core2duo cpu 1.86 ghz.
>den larmer ganske forfærdeligt og derfor søges erfaringer med en anden køler
>til en pris som er til at betale sig fra.
>nogen tips?

Tip: smør den

Der skal anvendes noget tyk olie. F.eks. motorolie, 1 dråbe.

Tag køleren af, og find ud af hvordan. Det er normalt under et rundt
klistermærke at lejet er. Pas på ikke at svine på den flade, hvor
klistermærket sidder, for så kan det ikke forsegle/klæbe igen.

John

Fra : Anders Ecklon

Dato : 08-03-07 11:02

kjeldsen skrev:
> jeg har en standardkøler til en core2duo cpu 1.86 ghz.
> den larmer ganske forfærdeligt og derfor søges erfaringer med en anden køler
> til en pris som er til at betale sig fra.
> nogen tips?

Hej Kjeldsen

Jeg kan anbefale Scythe Infinity:

Test: