Pseudo-drama om nedrivning.
Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-07 07:55

Pseudo-drama om nedrivning.

Medierne lyver at huset kunne blive genbesat hvis ikke det blev revet
ned.

Der er samme risiko for besættelse af det som Faderhuset måtte opbygge
efter nedrivning.Vi ser at BZ, der gerne vil hævne, er helt uden
resourcer til at holde en besættelse i mange timer.

Man lyver, at det er problem at få håndværkere til at rive ned, fordi
3F-fagforeningen, som ejer BZ-mafiaen, afviser arbejde under
politibeskyttelse.

Private entreprenører har øjeblikkelig sidste år hånet 3F-mafiaen, at
man naturligvis vil arbejde for Ruth.

Man lyver, at for at undgå represalier arbejder håndværkere nu med
masker og en nedrivningskran er malet sølvfarvet - men der er kun
støvbeskyttelses- og PR- argumenter for sådant. Intet tyder på, at BZ
ville angribe håndværkere - eller har evne at bryde ind i et ordentlig
låst og alarm-udstyret hus

Man lyver, at huset er total skadet - og at der er råd og svamp.

Der er meget hysteri om svamp, i den håndværkerjobskabende kommune,
men der er ikke foretaget undersøgelse og mit besøg inde i huset og
foto viste at bærende trækonstruktioner er åbne , velventilerede og
ser uskadte ud - og der var ingen rådlugt da jeg var der. De unge
lavede brand 1996, men det gav kun sodning.

TV2 lyver, at de unge havde så god en sag mht ejendomsret til huset,
at sagen måtte til højesteret. Den behøvede kun prøves i landsretten,
og at processerne tog 6 år skyldtes ikke kompliceret jura - kun at
retsvæsenet er i lommen på 3F-mafiaen eller man har ønsket langvarig
medieblæst om dette pjat, fx som afledningsmanøvre og dække over fx
muslimkatastrofen.

Jeg var kl 630 idag en cykeltur omkring huset og politibeskyttelsen
som Flemming Steen Munch kalder "normal vedr store maskiner" er
hundredtallig , overflødig og en chikane mod os i kvarteret, som ikke
får lov at passere, til og fra vor bopæl.

At BZ kan komme så tidligt op og aktionere er af mange grunde en
absurditet.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-03-07 21:34

On Mon, 5 Mar 2007 07:55:12 +0100, Bo Warming wrote:

> Man lyver, at for at undgå represalier arbejder håndværkere nu med
> masker og en nedrivningskran er malet sølvfarvet - men der er kun
> støvbeskyttelses- og PR- argumenter for sådant.

Naah, du mener, at når det firma igen skal til at lave rent arbejde,
så vasker de bare kranen. "det er jo ikke gylle, så man kan ikke lugte
det"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen