Hvor er Hans Jørgensen.......
Fra : Krumme

Dato : 04-03-07 20:32

så vi kan høre mere om hvad der sker blandt de hjerneblæste.

Fra : Alucard

Dato : 04-03-07 20:48

On Sun, 4 Mar 2007 20:32:06 +0100, "Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk>
wrote:

>så vi kan høre mere om hvad der sker blandt de hjerneblæste.

Mon ikke han er tilbage om en 4 ugers tid...

Fra : ThomasB

Dato : 04-03-07 20:54

Hans(') hjemmeside http://nathue.dk/ er nede.

Fra : Allan Riise

Dato : 04-03-07 20:58

ThomasB wrote:

> Hans(') hjemmeside http://nathue.dk/ er nede.

Nej hvor interessant, men hvad har det med gruppen herinde at gøre?

Starter en tråd med en navngiven debattør, og hele tråden omhandler kun hvor
han er henne, det er vidst det man kan kalde for knaldhamrende Off-Topic.

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 22:21

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Starter en tråd med en navngiven debattør, og hele tråden omhandler
> kun hvor han er henne, det er vidst det man kan kalde for

Adfærd hos BZ-voldspsykopater der har grund til dyb depression, er
extremt ON-topic

Om byen skal lide i måneder som i de sidste dage, afhænger af ledernes
interne psykologiske traume-beredskab

I min søsters poesibog skrev jeg engang "Falder du på isen og slår dig
min ven/le med de andre og rejs dig igen" - den filosofi tror og håber
jeg at Hans har. Men tømmermænd eller indespærring passiviserer ham
nok p.t.

Netop Hans Joergensen virkede som en sej autonom med gode takter a la
det bedste ved DoItYourselv-selvhjulpenhed,

så lad os håbe at hans hjemmesides lukning blot er resultat af
kortvarigt, fortjent modtræk fra højrefløjen - Dansk FRont typer får
konstant og langvarigt lukket deres sites af de IT-dygtige
Enhedsliste-antidemokrater, og man kan ikke fortænke Jonni Hansens
lav-rang-medhjælpere i at hævne sig, selvom Jonni selv nok har for høj
etik til sådant

"Øje for øje gør verden blind", og det har vor kloge Hans Joergensen
ikke helt fattet, men klogere Jonni udfører kun nødværge, når han
derved er konstruktiv og fremadrettet, som da han mildt med sin dyt
væltede BZ-psykopat-motorsavsmassakre banden lige før de havde
nedbrudt plankeværket og smed bomber ind gennem vinduerne til Jonnis
sovende kammerater

De to er den bedre del af deres bevægelser, og den mest
samfundsgavnlige af bevægelserne er antimuslimske DNSB, men der er
gode ting i alle partier, siger Glistrup, og det gælder også
græsrodsgrupper.

Fra : ThomasB

Dato : 05-03-07 14:44

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Starter en tråd med en navngiven debattør, og hele tråden omhandler kun
> hvor han er henne, det er vidst det man kan kalde for knaldhamrende

Ja, det har du ret i. Kan finde andre grupper, der er mere relevante?

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-07 15:24

ThomasB wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det har du ret i. Kan finde andre grupper, der er mere relevante?

dk.snak.mudderkastning ?

--
Allan Riise

Fra : ThomasB

Dato : 05-03-07 16:24

Allan Riise skrev:

> dk.snak.mudderkastning ?

Næ, jeg har ikke tænkt mig at kaste mudder.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-07 16:27

ThomasB wrote:

> Næ, jeg har ikke tænkt mig at kaste mudder.

Så må du nok sende ham en mail og spørge ham selv.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 04-03-07 20:58

In news:7j8mu21ob6bfvi3096e5oer58ce5fh8i0u@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Mon ikke han er tilbage om en 4 ugers tid...

Forhåbenligt ikke så tidligt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-07 22:06

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:7j8mu21ob6bfvi3096e5oer58ce5fh8i0u@4ax.com,
> Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Forhåbenligt ikke så tidligt.

Forhåbentlig er han både tilbage dette forår og lige så informativ og
debat-saglig og sjov, som han plejer at være. Der var meget
velformulerethed og mange afsløringer i hans skriv.

Men ydmygede autonome er næppe så snakkesaglige som håbefulde autonome
og påstanden om at man ikke har ansvar for vold,
fik et grundskud da demonstrationernes store frontskilte 1.3 og 2.3
.. skrevet af bevægelsens diktatorer, krævede af stenkasterslaver og af
pyromanslaver at "nu tager vi fåking hele byen" og højtalervognens
kommandoer til det lydige fodfolk sagde _NU_ SKAL DER KASTES BROSTEN

I lange perioder satte Hans Joergensen mig i killfilter fordi jeg
påpegede sådanne selvmodsigelser vedr mandagsmødets paroler og
presse-udtalelser

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-07 22:15

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

Mit gæt: Han er ude og fotografere "modkultur", så han kan tjene en skilling
ved at sælge billeder af sine voldspsykopatiske venners hærgen gennem byen
til bl.a. Ekstra Bladet og lignende repræsentanter for det borgelige
Danmark.

Idealisme er sør'me fint - især når man kan tjene en klatskilling ved at gå
en lille-bitte smule på kompromis. Jeg bukker mig i støvet i dyyyyyyb
respekt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-07 14:58

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?rss=3574

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-03-07 15:43

On Wed, 07 Mar 2007 14:57:37 +0100 Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com>
sent the following smoke signals:

>http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?rss=3574

Fint, og smid nøglen væk.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Alucard

Dato : 07-03-07 16:45

<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?rss=3574

ROTFL.....

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 17:27

In news:45eec4c6$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> typed:
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?rss=3574

Hvor det fryder mig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-03-07 22:02

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:45eec4c6$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
> Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> typed:
>
> Hvor det fryder mig.

typisk ...

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-07 22:07

In news:1huml65.1rv762b1rj9zvzN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> typisk ...

Når folk ikke vil høre må de føle, det kan jeg ikke have ondt over.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : hanzen

Dato : 08-03-07 11:38

> In news:1huml65.1rv762b1rj9zvzN%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> Når folk ikke vil høre må de føle, det kan jeg ikke have ondt over.

Så er der alligevel en smule retfærdighed til.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : gb

Dato : 07-03-07 17:42

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote in news:45eec4c6$0$90265
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?rss=3574

Ser man det! LOVVL!

--
GB

Fra : gb

Dato : 07-03-07 17:44

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote in news:45eec4c6$0$90265
$14726298@news.sunsite.dk:

http://www.myspace.com/nathuedk

Han er sgu heller ikke for køn...

--
GB

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-03-07 18:54

On Wed, 07 Mar 2007 16:43:43 GMT gb <nospam@no.invalid> sent the
following smoke signals:

>Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote in news:45eec4c6$0$90265
>$14726298@news.sunsite.dk:
>
>http://www.myspace.com/nathuedk
>
>Han er sgu heller ikke for køn...

Hvad fa'n, er det en mongol, jeg har i filteret?...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn