Derfor kan jeg aldrig stemme på S.
Fra : Mark Jensen

Dato : 27-02-07 15:55

http://www.dr.dk/Nyheder/AlleNyheder/index.htm#news26
Læs engang hvad tåben Jakob Hougaard, S, foreslår.

"Han har bedt Integrationsudvalget i Københavns Kommune om til foråret
at komme med et oplæg til, hvordan man kan lave regler, der
respekterer religiøse vaner og traditioner."

Landets 2 største byer, begge med socialdemokratisk flertal vil gøre
knæfald for religion i det offentlige rum.

Det er måske det mest tæskeåndsvage jeg længe har hørt, og alene at
nogen kan foreslå det er nok til at jeg løber skrigende bort.

Det er DET sidste der er brug for i Danmark - Religiøse særhensyn. Men
det er naivisterne vi ser på spil igen. Islam ind ad bagvejen i et
fuldkommen misforstået forsøg på at gøre knæfald for de mest religiøse
tåber.

TVÆRTIMOD. Der er brug for det stik modsatte. der er brug for at vi
mødes religionsfrit i det offentlige, så vidt muligt.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-02-07 16:12

On Tue, 27 Feb 2007 14:55:16 GMT none@available.dk (Mark Jensen) sent
the following smoke signals:

> [...]
>
>Landets 2 største byer, begge med socialdemokratisk flertal vil gøre
>knæfald for religion i det offentlige rum.

Gad hvad der sker for os der er ateister?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-07 16:46

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> On Tue, 27 Feb 2007 14:55:16 GMT none@available.dk (Mark Jensen) sent
> the following smoke signals:

> Gad hvad der sker for os der er ateister?

I islam har 'bogens folk' ret til en vis beskyttelse, som 'dhimmier'.
Den ret har hedninge og gudløse ikke, og buddhismen er da også blevet
totalt udryddet hvor islams krigere fik magten. Som i Afghanistan.

Fysisk udryddet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 27-02-07 16:59

On Tue, 27 Feb 2007 16:11:33 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Tue, 27 Feb 2007 14:55:16 GMT none@available.dk (Mark Jensen) sent
>the following smoke signals:

>Gad hvad der sker for os der er ateister?

nemlig

hvis der skal tages hensyn må der selvfølgelig også tages hensyn til
dem der væmmes ved religiøse udfoldelser

f.eks. kunne muhamedaner-hunnerne jo tage deres
koran-nazist-reklameklude af for ikke at støde ateisterne

/Albert Camus/

Fra : hanzen

Dato : 27-02-07 16:15

"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> TVÆRTIMOD. Der er brug for det stik modsatte. der er brug for at vi
> mødes religionsfrit i det offentlige, så vidt muligt.

Mon båtnakken har taget højde for at det vil indebære at alle kristne så vil
blive afskåret fra at arbejde om søndagen. Og jul, påske og pinse. Det er
der sikkert mange der vil blive glade for.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-07 16:46

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:

> [...]
> blive afskåret fra at arbejde om søndagen. Og jul, påske og pinse. Det er
> der sikkert mange der vil blive glade for.

Han tænker vist især på muslimer, og det falder ham ikke ind at et
sådant regelsæt kan bruges til at tage afsæt i en terrorisering af
sekulære og lidet troende mennesker med en islamisk baggrund.
Kulturmuslimer som Naser Khader.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk