»Jødesvin,« råber de.
Fra : Patruljen

Dato : 26-02-07 01:53

God fornøjelse -

"Fik slået tænder ud
Ikke så langt fra Abu-Labans moske genkalder den 61-årige Jakob sig
billedet af en varm sommerdag for to år siden i København. Iført
sandaler er han på vej mod sin sandfarvede Citroen Xantia. Han er
aldrig helt tryg, når han er i nærheden af sinarbejdsplads. En gruppe
muslimske somaliere har flere gange været efter ham. En enkelt gang
tog en af dem kvælertag på ham, indtil hans venner med kraft slæbte
ham væk. Flere gange har somaliere sammen med arabere råbt efter ham.
Selv forstår Jakob det ikke. Hvordan kan de vide, at han er jøde? Han
skilter ikke med det.
Han har ofte mareridt om det. Men virkeligheden slår drømmene ud af
bevidstheden denne sommerdag. Tre arabere dukker op bag ham. De er
truende. Jakob forsøger at løbe fra dem, men sandalerne hjælper ham
ikke. Han bliver slået ned, sparket i hovedet. Han mister to tænder og
brækker en lilletå. »Jødesvin,« råber de.
Der findes en ubevidst antisemitisme blandt indvandrere med muslisk
baggrund i Danmark, konkluder rapporten fra
Afdelingen for Holocaust- og Folkedrabsstudier ved Dansk Institut for
Internationale Studier."

Venlig hilsen Bruun

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-02-07 02:34

On 2007-02-26 01:53:14 +0100, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> said:

> Der findes en ubevidst antisemitisme blandt indvandrere med muslisk
> baggrund i Danmark, konkluder rapporten fra
> Afdelingen for Holocaust- og Folkedrabsstudier ved Dansk Institut for
> Internationale Studier."

Ubevidst?

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-07 03:27

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Ubevidst?

Os der debaterer muslimkritisk har øje for muhamedanernes stærke og
synlige jødehad, men temmelig mange indvandrere er nok
taquia-programmeret til at tænke "jeg er som danskerne og uden
aggression" - og de er PR SELVBEDRAG RET UBEVIDSTE

Indtil den dag kampråbet gjalder fra imanerne og molotovs vælder ind
ad vore soveværelsesvinduer - hvis vi ikke selv overgiver magten til
vort land til de fremmede.
Når de er flest - eller før - vil de turde være bevidste og stolte af
deres overmenneske- og helligkrig-religion
Idag er det ret få der er fundamentalistiske, men er ikke alle
skabsfundamentalister?

Fra : El Trabajador

Dato : 26-02-07 05:24

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Idag er det ret få der er fundamentalistiske, men er ikke alle
> skabsfundamentalister?

Nemlig, men det fatter den dumme dansker ikke. Vi er kun nogle få, der har
øje for sandheden om muhamedanismen og muhamedanerne.
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 26-02-07 08:40

On 25 Feb 2007 16:53:14 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Der findes en ubevidst antisemitisme blandt indvandrere med muslisk
>baggrund i Danmark, konkluder rapporten fra
>Afdelingen for Holocaust- og Folkedrabsstudier ved Dansk Institut for
>Internationale Studier."

ubevist!!!!!

nej den er sandelig både bevist og 100% planlagt

der bliver prædiket jødehad i danske moske'er

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-07 11:43

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> ubevist!!!!!
>
> nej den er sandelig både bevist og 100% planlagt
>
> der bliver prædiket jødehad i danske moske'er

Nu er der forskel på 'ubevidst' og 'ubevist' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 26-02-07 19:15

On Mon, 26 Feb 2007 11:43:04 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]

i får lige et d til fri afbenyttelse

>Nu er der forskel på 'ubevidst' og 'ubevist' ...

jep

godt der er nogen som er vågne

/Albert Camus/