Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Rente på kassekredit!
Fra : Torben

Dato : 05-03-07 19:03

Hej,

jeg står i den situation hvor jeg har brug for lidt kapital til et
byggeprojekt. I den forbindelse har banken tilbudt at oprette en kassekredit
på 125.000 - rente 6% og gebyr på 500.

Er det OK, eller skal jeg presse dem lidt?

mvh
Torben

Fra : Kenneth K

Dato : 05-03-07 19:05

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kassekredit på 125.000 - rente 6% og gebyr på 500.
>
> Er det OK, eller skal jeg presse dem lidt?

Prøv at presse dem til at fjerne gebyret, det burde være muligt.

Fra : Torben

Dato : 05-03-07 19:41

"Kenneth K" <Kenneth.k@sletmail.dk> wrote in message

> Prøv at presse dem til at fjerne gebyret, det burde være muligt.

Hej Kenneth, det vil jeg forsøge - det kan jo blive til et par gode flasker
Amarone

Tak for dit input!

mvh
Torben

Fra : Hafnia

Dato : 05-03-07 22:54

> "Kenneth K" <Kenneth.k@sletmail.dk> wrote in message

> Hej Kenneth, det vil jeg forsøge - det kan jo blive til et par gode
> flasker Amarone
>
> Tak for dit input!

hvad med skandiabanken?

Fra : Ole C

Dato : 06-03-07 01:18

Hafnia skrev blandt andet:

> hvad med skandiabanken?

I Skandiabanken skal han ikke regne med at kunne prutte om renten - og
kreditten i forbindelse med en Alt-i-et konto koster pt. 9,2 procent i ÅOP.
Faktisk tror jeg ikke Torben skal regne med at komme under de 6 procent han
er blevet tilbudt, men det kan da godt være at han kan forhandle om gebyret,
som foreslået.
Og så er Skandiabanken i øvrigt slet ikke interesseret i at deltage i
etableringen af et byggeri - har slet ikke tilbud til den slags, ved jeg af
erfaring. Men når huset står helt færdigt, yder Skandiabanken gerne et
boligprioritetslån. Man skal dog tage de gyldne løfter om størrelsen af
boligprioritetslånene med et gran salt, for Skandiabanken ser på så mange
forhold, at lånetilbuddet kan blive langt lavere end man forventer.

--
vh
Ole C.

Fra : Kenneth K

Dato : 06-03-07 14:29

> Hej Kenneth, det vil jeg forsøge - det kan jo blive til et par gode
> [...]

Jeps, og det er bestemt værd at forsøge, for sådanne en par flasker

Selv tak, og du vender bare tilbage hvis der er noget.

Fra : Torben

Dato : 06-03-07 21:29

> Jeps, og det er bestemt værd at forsøge, for sådanne en par flasker
>
> Selv tak, og du vender bare tilbage hvis der er noget.

Og det lykkedes ved blot at sende en mail til min bankmand - de 500 kr. er
netop omsat til god rødvin.

Skål

mvh
Torben

Fra : Kenneth K

Dato : 06-03-07 22:13

> Og det lykkedes ved blot at sende en mail til min bankmand - de 500 kr. er
> netop omsat til god rødvin.
>
> Skål

Jamen skål da, du kan bare smide en flaske af her...griner