Sabbath vol. 4
Fra : Johann Friedrich Str~

Dato : 06-03-07 20:21

På mit eksemplar af Black Sabbath Vol 4 (NOVRA, det er en god plade!) er
der noget der minder om et dyk i lydstyrken i venstre kanal på "Wheels
of Confusion" fra 4.56 til 5.19.

Jeg har Sanctuarys remasterede udgave fra 2004.

Optræder det også på gamle LP presninger og andre CD-udgaver?

Johann

Fra : Kristian Vilmann

Dato : 09-03-07 17:39

Johann Friedrich Struensee wrote:
> [...]
> of Confusion" fra 4.56 til 5.19.
>
> Jeg har Sanctuarys remasterede udgave fra 2004.
>
> Optræder det også på gamle LP presninger og andre CD-udgaver?

Jeg spiller vinyl genudgivelsen fra Castle/NEMS (1985) lige nu. Jeg
lagde ikke mærke til noget dyk på det tidspunkt du angiver. Men jeg stod
ikke med hovedet ind i venstre kanal.

Hvis det er meget vigtig skal jeg gerne prøve Cd-remasteren fra Castle
(1996) lidt senere :)

Og ja, det er en fremragende skive!

/k

Fra : Johann Friedrich Str~

Dato : 09-03-07 18:58

Kristian Vilmann skrev:

> Jeg spiller vinyl genudgivelsen fra Castle/NEMS (1985) lige nu. Jeg
> lagde ikke mærke til noget dyk på det tidspunkt du angiver. Men jeg stod
> ikke med hovedet ind i venstre kanal.

Hrm, så er det der nok ikke, for det er sådan set ret markant.

> Hvis det er meget vigtig skal jeg gerne prøve Cd-remasteren fra Castle
> (1996) lidt senere :)

Njaeh, der er nok ikke nogen kattekillinger der må lade livet på den
konto (- selv om det ER Sabbath ...), så det går nok.

Johann