Han kan sgu da spille spade
Fra : N

Dato : 26-02-07 21:09

Denne ungersvend kan sgu da spille spade.
Iflg oplysninger skulle han være 15 år.

Imponerende

http://www.youtube.com/watch?v=rIfquztcB6g

Allan

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-02-07 23:08

Således skrev N den Mon, 26 Feb 2007 21:09:09 +0100:

>Denne ungersvend kan sgu da spille spade.
>Iflg oplysninger skulle han være 15 år.
>
>http://www.youtube.com/watch?v=rIfquztcB6g

Jeg foretrækker funtwos udgave.

<http://www.youtube.com/watch?v=fN4fIRjMf-M>

Det er åbenbart ret populært blandt teenage-knægte.

Men hvis youtube (og internettet) havde eksisteret dengang jeg sad i
timevis på mit værelse med min guitar, havde jeg sikkert også givet
mig i kast med den. (Og så kan det være at jeg havde drevet det lidt
længere.)

Jeg har set tabs for den og når man lige ser bort fra at der er ret
mange noter, så er den faktiskt ikke så svær.

Ikke noget, der afskrækker en målbevidst teenager..

Knud
--
When I was young, we didn't have MTV.
We had to take drugs and go to rock concerts.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-02-07 23:12

Således skrev Knud Winckelmann den Mon, 26 Feb 2007 23:08:29 +0100:

>Jeg har set tabs for den og når man lige ser bort fra at der er ret
>mange noter, så er den faktiskt ikke så svær.

Nå ja, hvis der er nogen, der vil igang, så er den her:

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/jerryc/canon_rock_tab.htm

Knud

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 27-02-07 00:07

"N" <nuller@goj.net> skrev i en meddelelse
> Denne ungersvend kan sgu da spille spade.
> Iflg oplysninger skulle han være 15 år.
>
> Imponerende
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rIfquztcB6g
>
> Allan

Ja det er sgu ret flot... Jeg er glad for at guitaren er ved at vende
tilbage som lead instrument også i mere mainstream kultur i forhold til mine
yngre dage (5-6 år tilbage)

Fra : Ulrik

Dato : 27-02-07 17:18

On Mon, 26 Feb 2007 21:09:09 +0100, "N" <nuller@goj.net> wrote:

>Denne ungersvend kan sgu da spille spade.
>Iflg oplysninger skulle han være 15 år.
>
>Imponerende
>
>http://www.youtube.com/watch?v=rIfquztcB6g
>
>Allan

Enig - men for melodiøst til mig ;)

Dette er spade OG musik :)
http://www.youtube.com/watch?v=UABKcWukMa0

Cykel motion på stevns
http://www.StevnsCykelMotion.dk

Fra : Niels

Dato : 30-03-07 19:19

Ulrik wrote:
> [...]
Mener også funtwo's version er bedre...

Men søg på Joe Bonamassa - det er en guitarist der kan lidt af hvert...

Niels

Fra : Erling Jensen

Dato : 21-04-07 19:43

Fedt nummer hvem har skrevet det og indspillet det jeg må ha' det indlemmet
i samlingen ( nu er det vel ikke noget Gary Moore udsat for Night wish
) )

mvh
Erling

Fra : Erling Jensen

Dato : 21-04-07 19:58

okay nu fandt jeg da ud af at det udspringer fra Johann Pachelbel udsat for
guitar Fedt ;-o

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 22-04-07 19:56

> okay nu fandt jeg da ud af at det udspringer fra Johann Pachelbel udsat
> for guitar Fedt ;-o
Så mangler du bare at finde ud af at man ikke topposter :)