Paradox
Fra : Kaj Larsen

Dato : 25-02-07 22:54

Hejsa

Spillede lige trivial, og stødte på spørgsmålet"hvad hed bandet fra Køge,
der i 1991 vandt Yahama Band Explosions rockverdensmesterskab"
Svar: Paradox.
Blev så lidt nysgerrig,for der var ikke nogele af os der overhovdet havde
hørt om denne gruppe.Har prøvet at søge rundt omkring på nettet,dog uden
held pt.
Er der nogle herinde der kender omtalte gruppe??, var lige ved at sige hvem
hvad hvor etc etc.
På forhånd tak.

Kaj Larsen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 25-02-07 22:58

Hmmm, stødte lige på denne side,
http://www.elstruppejtersen.dk/danish/paradox.html
Ik fordi jeg blev meget klogere,dog siger Jesper Rytkov,mig et eller andet.

Kaj Larsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-02-07 11:38

Kaj Larsen wrote:
> [...]
> http://www.elstruppejtersen.dk/danish/paradox.html
> Ik fordi jeg blev meget klogere,dog siger Jesper Rytkov,mig et

Jepser var Trommeslageren..

De kom i ungdomsklubben Spidsen i Køge, eller nogle af dem gjorde..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-02-07 11:35

Kaj Larsen wrote:
> [...]
> omkring på nettet,dog uden held pt.
> Er der nogle herinde der kender omtalte gruppe??, var lige ved

Hey...

Sidder med en cd i hånden fra dem.. ;)
Det er albummet Games In Wonderland fra 1992 jeg har... Ellers rettere min
kæreste har.. :)
Paradox (siges på dansk) er: Nicholas Findsen, Sørense Lynge, Jesper Rytkov,
Lars Juul og Ole Juul.

Label: Replay Records..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Kaj Larsen

Dato : 27-02-07 11:57

> [...]
> kæreste har.. :)
> Paradox (siges på dansk) er: Nicholas Findsen, Sørense Lynge, Jesper

Hejsa

Okay,de har altså udgivet noget. Men må stadig tilstå at jeg er blank på
dem.
Derfor er det jo rart man kan kaste bolden ud i dette forum.

Har fundet ud af omkring Jesper Rykov at han bla. har spillet med Amin
Jensen, tror det var der der bimlede en klokke omkring hans navn.

Så lidt klogere er man da blevet

Kaj Larsen