Ny hjemmeside med lækre mad opskrifter
Fra : sioux

Dato : 28-02-07 13:53

Hej,

Jeg er begyndt at lægge alle mine mad opskrifter her: http://www.madopskrifter.info
da jeg altid bliver bedt om at skrive mine opskrifter ned til venner
og familie...Jeg håber at I finder noget I kan lide!

God fornøjelse og god appetit.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 28-02-07 15:24

"sioux" <siv@voxmediagroup.net> skrev i en meddelelse
[...]

Lige hvad vi mangler. Og så med hele 10 opskrifter :-/

Steen.

Fra : Gamle

Dato : 28-02-07 16:12

Steen Jakobsen wrote:

> Lige hvad vi mangler. Og så med hele 10 opskrifter :-/

http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side26.htm

Så må du da svømme helt over af begejstring.

Mvh.
Torbe

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-02-07 17:00

Steen Jakobsen wrote:
> [...]
> og familie...Jeg håber at I finder noget I kan lide!
>
> God fornøjelse og god appetit.
>
> Lige hvad vi mangler. Og så med hele 10 opskrifter :-/

Giv nu lige vedkommende en chance. Der står jo i emnelinien, at det er
en ny hjemmeside, så mon der ikke bliver tilføjet nye opskrifter hen
ad vejen ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-02-07 17:46

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> on onsdag 28. februar 2007 at
17:00 +0100 wrote:
>Giv nu lige vedkommende en chance. Der står jo i emnelinien, at det er
>en ny hjemmeside, så mon der ikke bliver tilføjet nye opskrifter hen
>ad vejen ?

Tror nu ikke det var spørgsmålet om de 10 opskrifter, men mere at der er
så ustyrligt mange sider i forvejen. Ganske vist er ret mange af dem af
tvivlsom kvalitet, simpelthen fordi der er for få opskrifter på dem -
hvilket igen kan hænge sammen med at der er alt for mange sider at sprede
sine opskrifter ud på.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-02-07 19:19

Frank Løkkegaard wrote:

> [...]
> opskrifter på dem - hvilket igen kan hænge sammen med at der er alt
> for mange sider at sprede sine opskrifter ud på.

Hvis jeg leder efter en bestemt opskrift, søger jeg først på Google,
og hvem ved om jeg måske ikke lige havner på en side hvor der "kun"
foreløbig er 10 opskrifter fordi siden er under opbygning. Rom blev
som bekendt ikke bygget på én dag

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-02-07 21:54

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:
> [...]
>og hvem ved om jeg måske ikke lige havner på en side hvor der "kun"
>foreløbig er 10 opskrifter fordi siden er under opbygning. Rom blev

Det kan man selvfølgelig aldrig vide, og for min skyld må alle oprette de
hjemmesider de vil. Personligt finder jeg det bare overflødigt med flere.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : akr37@helsingor.dk

Dato : 01-03-07 10:18

On 28 Feb., 13:53, "sioux" <s...@voxmediagroup.net> wrote:
> [...]
> da jeg altid bliver bedt om at skrive mine opskrifter ned til venner
> og familie...Jeg håber at I finder noget I kan lide!

Har været inde på din hjemme side, så var ideerne til de næste to
dages aftensmad reddet - kyllingelår i oragnesauce og sennepsmarineret
oksekød. Glæder mig til at prøve opskrifterne.
Fortsæt endelig stilen
Masser af ros herfra

Fra : SørenFisker

Dato : 02-03-07 14:54

[...]