Vancouver til København og retur - billy?!
Fra : Allan Rasmussen

Dato : 07-03-07 03:24

Hejsa.

Jeg er bosat i Vancouver og kunne godt tænke mig at komme lidt hjem til
Danmark i Juli/August.
Er så småt begyndt at lede efter flybilletter. Nogle forslag til gode og
billige steder at lede er meget velkomne...

:)

Allan

Fra : Ulvir

Dato : 07-03-07 07:50
Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-03-07 00:13

On Wed, 07 Mar 2007 02:24:00 GMT, "Allan Rasmussen"
<jawaSLETmig350@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Er så småt begyndt at lede efter flybilletter. Nogle forslag til gode og
>billige steder at lede er meget velkomne...

Kig på http://www.kayak.com/ - nok det bedste sted at sammenligne
priser.

Vancouver er ellers et mine yndlingsrejsemål på vestkysten, jeg har
fornøjelsen at besøge fra tid til anden. Jeg skal faktisk til BC i
næste uge, men noget længere nordpå til Prince George.

--
Lars Ehlers

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 09-03-07 23:59

> [...]
> fornøjelsen at besøge fra tid til anden. Jeg skal faktisk til BC i
> næste uge, men noget længere nordpå til Prince George.

Tak skal i ha for de fine link.
Ja - Vancouver er okay hvis man ser bort fra perioden oktober til marts hvor
regnen siler ned konstant...
BC er et helt faktisk ferie sted om sommeren ...

mvh
Allan